Te dun maar denk dat ik te dik ben

Hallo, ik ben een meisje van 12 jaar oud.
Ik ben 1 meter 70 en weeg 43 kilo. Ik weet dat ik ondergewicht heb alleen ik ben voor mijn gevoel toch veels te zwaar. Ik heb niet het idee dat ik anorexia heb want ik eet wel gewoon en ik spuug mijn eten ook niet weer uit. Ik sport wel 8 uur in de week. Ik vind mijzelf gewoon te zwaar terwijl ik wel ondergewicht heb weet iemand wat ik heb???

26 mrt 2017, Anoniempje34


Reacties

plaats reactie
1

zo lang kan je niet zijn maar je bent niet dik als je de volgende keer je echte lengte zecht

27 mrt 2017, 16:03, tamaraaaa
2

@tamaraaaa ik ben zo lang, ik heb mijn groeispurd gehad 😒

27 mrt 2017, 17:03, Anoniempje34
3

En wie zegt dat je niet zo lang kan zijn, sommige mensen zijn mou eemaal langer dan andere mensen, ik heb ook een meisje van 12 in de klas die is nog maar 1 meter 55, en ik heb lange ouders, dat scheelt ook, wie zegt dat je niet zo lang kan zijn... @tamaraaaa

27 mrt 2017, 17:03, Anoniempje34
4

Lieve Anoniempje34 ik denk niet dat je anorexia hebt. maar heel weigig kinderen hebben dat, maar ik doe het ook en zoek tips, maar je hebt pas echt anorexia als je niks eet en te veel sport. maar het is best erg voor je maar het gaat ook niet om het uiterlijk. volgens mijn ben jij al mooi genoeg. en dan heb ik hier wat tips: schijf de goede kanten op, en maak van een lelijk meisje een mooi meisje. laat het los. Anders kom je later door bolumia nog in het zieken huis PAS OP liefs Eva

27 mrt 2017, 19:03, Eva
5

Je hebt niet pas 'echt' anorexia als je niks eet en te veel sport. Dat is het beeld wat mensen hebben van anorexia. Het zit in je hoofd. En, je bent twaalf, niet te zwaar, geniet van je leven!

27 mrt 2017, 21:03, me
6

je bent niet klein hoor als je 1.55 bent en 12 je mag niet liegen

28 mrt 2017, 16:03, tamaraaaa

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.