te dikk

ik zou zo graag dunner willen zijn maar ik weet niet hoe heeft iemand tips, in de vakantie wil ik bijna niks gaan eten en wel veel sporten dat helpt toch? xx

13 jun 2018, evi


Reacties

plaats reactie
1

Evi er zijn hoet zoveel forums over plaats daar dan iets.

13 jun 2018, 21:06, ...
2

Wat is je bmi?

14 jun 2018, 07:06, juliatje.
3

Hey Evi,

Ik maak me zorgen over je dat je zegt van plan te zijn om in de vakantie bijna niks te gaan eten en wel veel te sporten om af te vallen. Dat is erg schadelijk voor je lichamelijk en geestelijke gezondheid.
Je lichaam en hersenen zijn nog volop in ontwikkeling en hebben voldoende voedingsstoffen nodig. Als je nu gaat 'crash-dieëten, rem je dat proces en kun je veel schade aanbrengen.
Bovendien: is er sprake van overgewicht bij jou? Zo ja, dan kun je het beste naar de huisarts gaan voor een verwijzing naar een diëtiste, zodat je op een gezonde manier naar een gezond gewicht toe gaat. De diëtist kan je ook helpen en meer uitleg geven over wat voor jou een gezond en goed gewicht is.
Kun je hier wat mee?

Liefs

14 jun 2018, 08:06, Amyxx
4

Om je vraag te beantwoorden: nee, veel sporten en weinig eten helpt juist niet om af te vallen. Van te weinig gezond eten, word je juist dikker!!

Wil je hier meer over weten en/of heb je nog vragen, we zien je reactie tegemoet ;).

Enne... meldt ook even je gewicht en lengte in dat bericht, dan kunnen we je beter helpen.

15 jun 2018, 21:06, Timo

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.