Te dik (hulp nodig)

Heeyy,
Sinds een tijdje ben ik bezig met afvallen.
Ik eet geen snoep meer en eet gezonder.
Soms sla ik m'n lunch over omdat ik mezelf te dik vind en graag wil afvallen. M'n 2 beste vriendinnen merkten 't en vroegen ernaar, ik heb tegen hun gezegd dat ik wilde afvallen. Zij vonden 't helemaal niet nodig maar ik wel..
Een lerares trakteerde vorige week op taart, ik heb niks genomen maar iedereen nam wel, dus 't viel best wel op.
Maandag hadden we een excursie, op de terug reis in de bus hadden die zelfde 2 vriendinnen best veel snoep mee, ik heb niks gehad. Maar die lerares zat dus achter ons. Gister heb ik een gesprekje met haar gehad en daarin zei ze dat zij 't tegen de mentor gaat zeggen of ik moet het doen. Als m'n mentor 't weet, verteld ze het sws tegen m'n ouders en dat wil ik echt niet!!!
Ik ben 165 en weeg 47 kg :(
Kan iemand please helpen?
(Sorry voor 't lange verhaal)

5 feb 2016, rt1008


Reacties

plaats reactie
1

Je hebt echt een goed gewicht bij je lengte. Als je zo door gaat je gaat anorexia krijgen en later durf je niet eens meer te eten en als je soms wel eet ga je echt je zo schuldig voelen je word er depressief door en raakt zowat al je vrienden kwijt je word stiller en minder energie. Geloof me je wilt het niet! Je hebt goed gewicht en houdt het zo!
X whyme

6 feb 2016, 10:02, whyme

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.