Tatoo

Mijn vriendin wil graag een grote tatoage op haar rug. Ze wil dan een cupido met de naam van haar vriend en haar naam. Ze is 15 jaar. Ik vind het een heel slecht idee. Hoe kan ik haar ervan overtuigen dat ze het iet moet doen? Want straks is het uit met haar vriendje en dan zit ze met die tatoage!

24 dec 2016, Gerda


Reacties

plaats reactie
1

Ze zal het toch niet mogen van haar ouders... ik denk niet dat je deze beslissing voor haar miet nemen. Ofwel ze komt er zelf achter dat het niet handig is, of ze komt daar pas achter als het uitgaat. Het enige wat jij dan kan zeggen is ik zei het toch. En misschien neemt ze die tattoo en leven zij en haar vriendje happily ever after, wie weet.

25 dec 2016, 22:12, Anonymous
2

15 mag het officieel niet eens. En namen (uitgezonderd je eigen kinderen) zijn tokkie

26 dec 2016, 01:12, bikinigek
3

Het is geen slim idee om als 15-jarig meisje een grote tattoo met haar vriendjes naam op je rug te nemen. Ik zou haar adviseren om er wat beter over na te denken. Als je ooit een tattoo wilt nemen is het het best om met een wat kleinere te beginnen, zelf heb ik op m'n 15e verjaardag een kleine tattoo achter m'n oor genomen.

Ik denk trouwens niet dat haar ouders hiermee akkoord gaan. Een tattoeerder gaat niet te werk met een minderjarige zonder akkoord van de ouders.

P.S tattoos zijn permanent, dus als het uit zou gaan met haar vriendje betekent niet dat ze zomaar van de tattoo afkomt.

30 dec 2016, 22:12, Nbc

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.