tampon in doen

hey, ik ben ongesteld en wil heel graag een tampon gebruiken alleen ik durf het niet zo goed heeft iemand tips hoe ik het het beste in kan doen? een vriendin van mij zei met zo een ding die je helpt weet niet of jullie weten ~ snappen wat ik bedoel maar weet iemand waar ik die kan kopen en hoe ik dat zo onopvallend mogelijk kan doen ?graag antwoord x

2 jun 2019, Guusje


Reacties

plaats reactie
1

dat is een tampon met inbrenghuls, je kun die kopen bij een supermarkt, maar ook bijvoorbeeld bij winkels zoals de kruidvat. Deze tampons kunnen ervoor zorgen dat het makkelijker gaat. Je kunt ook je moeder vragen of zij er voor je mee wil nemen. En geloof me, dit is echt niet raar, en het zelf kopen is ook totaal niet raar. Gewoon ff doorzetten en daarna snap je dat het totaal niet raar is. want alle vrouwen worden ongesteld. Maar als je de tampon indoet kun je het best je benen weid doen, of een been op de rand van het bad zodat je er makkelijk bijkan. een spiegeltje erbij houden is misschien handig. En je moet je echt ontspannen, anders krijg je m er niet in. suc6 x

2 jun 2019, 22:06, ro

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.