Tampon Fobie

toen ik 13 was had ik stiekem een tampon van mijn moeder gepakt, ik was nog niet ongesteld dus ik had hem ingedaan en dat ging best wel makkelijk (hij was niet heel groot alleen we groter dan een normaal ) uiteindelijk kreeg ik hem er dus niet meer uit omdat hij dus achter een stukje vel bleef hangen ( wat het was snapte ik ook niet helemaal ) ik heb hem er uit gekregen alleen nu 1,5 jaar verder ben ik dus ongesteld geworden ik ben het al 1 jaar ik gebruikte alleen maar maandverband gewoon omdat ik dat het makkelijkste vind, nu zou ik ook wel eens een tampon willen gebruiken ik heb een doosje van Tampax het is een tampon met een gele inbreng huls ik heb het al is een keer geprobeerd ik had hem er helemaal in ( tot waar je je vingers moet zetten ) en dan moet je dus de tampon erin duwen alleen dat durf ik dus niet ik ben gewoon te bang dat het weer gebeurd en dat ik hem er dus niet uitkrijg,. ik wil het echt graag proberen aangezien ik ook wel eens wil zwemmen. hoop dat jullie tips hebben
Groetjes Jo14

12 aug 2015, Jo14


Reacties

plaats reactie
1

ob heeft ook extra kleine voor meisjes die ongesteld zijn. ik vind ze heel fijn.

14 aug 2015, 08:08, Emma
2

Die van ob gebruik ik ook hartstikke fijn maar meestal gebruik ik wel grotere

16 aug 2015, 23:08, Irisxx
3

Hoi! Dat stukje vel, is waarschijnlijk nog een deel van het maagdenvlies. Bij normale meiden zit het rondom maar bij sommige meiden ook nog een stukje aan de rand van de vagina. Dit kan inderdaad problemen brengen met het indoen van tampons en in sommige gevallen ook seks. Zelf heb ik dit ook gehad en ben ik er mee naar de huisarts gegaan. De huisarts heeft er naar gekeken en vroeg of ik het weg wilde laten halen of niet, want het was niet nood zakelijk. Uiteindelijk heb ik wel besloten om het weg te laten halen, dus werd ik doorverwezen naar de gynaecoloog. Toen ik daar het verhaal vertelde herkende ze het meteen en hebben ze er naar gekeken. Ze hebben het bij mij toen operatief weggehaald dus onder narcose. Het was een ingreep van een kwartiertje en had daarna nergens last van. Tot op de dag van vandaag ben ik erg blij dat ik het weg heb laten halen en nergens meer last van heb! Ik hoop dat je hier wat mee kunt!

22 mei 2017, 17:05, Rosita

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.