Survival kamp..

Hey, ik ga in de vakantie op survivalkamp (ja I know beetje raar haha) maar ik vind het best eng, miss ben ik te raar, vinden de mensen mij raar of vinden ze mij stom. Ik ken daar helemaal niemand! En straks gaan ze allemaal dingen doen die ik helemaal niet kan/durf... heeft iemand tips of ervaring met een zomerkamp? N

8 jul 2017, ⚜️


Reacties

plaats reactie
1

Okee. Luister. Ik zweer het: Letterlijk IEDEREEN die naar dat kamp gaat voelt zich nu PRECIES zoals jou! Je hoeft je NERGENS zorgen over te maken meid!

8 jul 2017, 18:07, Chloe❤👅
2

Ik ben verschillende keren naar kampen geweest en elke keer vond ik het stom. De kinderen daar vonden mij raar en ik heb het echt geprobeerd om vrienden te maken maar niemand wou vrienden zijn. Ze zeiden: soort zoekt soort en gaven mij een steen. Of sommigen waren al vriendinnen en gingen dan samen op kamp. Als ik je nu zenuwachtiger of onzekerder heb gemaakt sorry. Wat misschien helpt is dat ik de enige was die zich niet op zijn plek voelde en dat er heeeeel veel andere meiden het wel naar hun zin hadden. Jij vast ook.

8 jul 2017, 21:07, Cato
3

Dat is echt heel erg stom Cato! Super naar :( ik hoop dat de mensen bij mij op mijn kamp wat aardiger zijn, want op school ben ik een beetje een outsider...
wat ik wil zeggen; het lag wrs niet aan jou maar aan die onzekere mensen, die erbij wilde horen! Ik hoop dat je verder wel een leuke vakantie hebt gehad,
En nogmaals ik vind het echt rot voor jou! N

8 jul 2017, 22:07, ⚜️
4

Hoe heet het kamp?

10 jul 2017, 00:07, justasking...
5

Tweehek survival kamp of zo iets volgensmij!

10 jul 2017, 09:07, ⚜️

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.