Super ugly haar

Hai
In een ander topic hier heeft iemand gezegd dat miss een ander kapsel misschien helpt.
Mijn haar komt ongeveer tot iets verder dan mijn schouders. en los zit het niet en blijft ook niet zitten. Ik heb het altijd ik een lage staart maar dat word na een tijdje best lelijk.
Bij een knot of hoge staart zit het op mijn voorhoofd met allemaal bobbeltjes en zo maar die kan je ook niet wegkrijgen.

Wat ik zoek is misschien een ander kapsel ofzo. Zoals knippen of een beetje verven.
Heeft iemand leuke ideeën en namen van kapsels wat niet erg extreem is???

8 okt 2018, Uglyheargirl


Reacties

plaats reactie
1

Misschien kan je er highlights of colerflash indoen (zoek maar op als je niet weet wat het is).
Je kan dan bijv alleen de bovenste haar van je haar laten doen zodat het niet heel extreem is (heb ik ook (colorflash in lichte grijs blonde tint))
Wanneer je naar de kapper bent geweest is het ook weer goed behandelt en wat gezonder.
Mijn haar werkte vroeger ook nooit mee maar nu wel wat meer.
Als je meer tips of ideeën wilt pls zeg het.

Xx

8 okt 2018, 21:10, KINDJE
2

ik denk niet dat het aan de kleur licht ofzo maar aan je haar ik zou zeggen bespreek dit met je kaper schrijf al je iritaties op en ga daarmee naar de kaper

10 okt 2018, 18:10, Veertje2005
3

Je kan bv de helft van je haar los doen en met de rest een cute knotje maken

25 apr 2019, 19:04, appeltje
4

Hoi uglyheargirl!

Ten eerste; onthoud goed dat iedereen mooi is op je eigen manier!

Ik heb een tip voor je, ik hoop dat hij werkt!

Ga een op een middag naar de kapper en bespreek met je kapper wat je “lelijk” vindt aan je haar. De kapper zou als het aan mij ligt wel tips geven, bv een ander soort kapsel. Ik ben ook naar de kapper geweest omdat als ik mijn haar los draag, er veel pluis is. De kapper heeft gezegd dat je dit niet af moest knippen maar gewoon een soort shampoo en product moest gebruiken! Ik heb dit product van de kapper gekocht, en het werkt! Misschien loopt dit bij jou ook wel zo.

Dat was mijn tip, ik hoop dat je er iets aan had!

Xxx

1 mei 2019, 19:05, hallohallo!

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.