(suicide challange)

Disclaimer: dit gast over zelmoord en is best heftig dus lees het op eigen risic

Eerst even een uitleg. Het is een spel waarbij de "host" je probeert aantezetten tot zelfmoord. Dat doet ie doormiddel van challanges, dont google it

Ik zit dus met iets.Ik deed een beetje bluf met vrienden van ha jij gaat dat spel toch niet doen, want dat durf je niet dit en dit. Vervolgens zien we een paar dagen later in zijn status "i'm a ....". Die week was hij ook al niet op school en posten die allemaal naren fotos op instagram (foto's dat hij zichzelf sneed). Nog geen anderhalvenweek later kregen we op school te horen dat **** overleden was aan depressiviteit.

Maar nu heb ik dus het idee dat dit mijn schuld is? En wat moet ik nu? En wat als mensen dit te weten komen?

* dit bericht is aangepast door de moderator*

21 mei 2017, Schuldiggevoelpersoon


Reacties

plaats reactie
1

O jee, ik zou het tegen je ouders vertellen en: het is niet jou schuld!

22 mei 2017, 18:05, Lala
2

Bedoel je de BW challenge? Ik heb er even een afkorting van gemaakt i.v.m dat ik niet wil dat andere mensen het opzoeken.

11 jun 2017, 19:06, Mai

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.