struggles met mezelf

Hallo allemaal!

Ik heb echt een probleem, nou ja meerdere. Ik zit echt enorm in de knoei met mezelf. Nou laat ik maar eens beginnen, ik hoop dat jullie tips hebben..

Ten eerste m'n uiterlijk. Ik ben echt totaal niet blij met m'n lichaam. M'n armen, benen buik, en m'n heupen al helemaal! Ik wil dit echt veranderen maar telkens krijg ik weer zo'n terugval.. Iemand tips? En goede oefeningen? Ik zit bijna op overgewicht volgens de bmi meter.. Ook heb ik sproeten & tja das ook geen pretje en ik ben er heel erg onzeker over. Tis niet dat je dat zou uitkiezen als je geboren wordt denk ik..

Ten tweede gewoon hoe ik ben. Ik heb het gevoel dat ik gewoon te braaf ben, maar soms ook weer te raar, en dan weer dat ik niet mezelf ben. Ik wil gewoon anders zijn, maar niet te ver van mezelf af. Al weet ik op dit moment niet wie ik ben :( Tips?

Als laatste is het zo dat ik de ene keer zo trots op mezelf ben, en de andere keer denk ik dat ik dat voorgelogen heb voor mezelf. Ik weer gewoon niet wat ik wil..

Ik hoop voor jullie begrip & wat tips. Alvast bedankt.
Kusjes

1 aug 2015, anoniempls


Reacties

plaats reactie
1

Deze struggles heeft elke tiener wel, het beste is gewoon om hier doorheen te gaan, hoe moeilijk het ook is, hoe ver weg het ook lijkt, het komt allemaal goed.
En iedereen vind wel een partner, zolang je maar jezelf blijft en goed voor anderen, ik vind brave, rare meisjes vaak juist leuk.

1 aug 2015, 19:08, Hero/Villain
2

Ik herken dit echt allemaal precies, zou dit zo zelf opgeschreven kunnen hebben!! Ik ben nu 17 jaar en ik had hier vroeger, maar soms ook nog wel eens, last van, vroeger veel vaker en erger dan nu, dat wel maar het komt vast door de puberteit geloof me, het klinkt nogal cliché maar het is echt zo!

Geloof me, het komt goed... We've all been there!

X

3 aug 2015, 19:08, Lis

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.