STRUGGLES advies gezocht

Hay iedereen,
Ik wil even een rijtje maken van mijn struggles en ik wil weten wat ik er aan kan doen..
1. Ik vind/vond een jongen leuk die al 2.5 jaar bij me in de klas heeft gezeten. Ik heb al mijn vriendinnen verteld dat ik hem niet leuk vond, maar daarvoor zei een vriendin van mij die nog bij hem in de klas zit dat hij zei dat hij het jammer vond dat ik weg was bij engels (ik zat naast hem daarbij) en dat ik met hem naar het valentijnsgala moest. Dat zei ze vet random dus misschien weet ze meer, want ik praat al eeuwen niet meer over hem en het is vaag dat ze er spontaan over begint

2. Ik voel me soms alleen, mijn vriendinnen krijgen vriendjes en krijgen werk en ik zit hier thuis of op de manege bij mn (verzorg)paardje.. Ik wil ook leuke dingen doen met mensen, maarja iedereen heeft al wat

3. Ik praat nu het vakantie is veel minder met mn vriendinnen, en dus heb ik eigenlijk niks te doen. De ene is op wintersport, de ander moet telkens werken, weer een ander organiseer slaapfeestjes zonder 2/3 van ons (onze groep is met 13 mensen poeh)

Dat waren eigenlijk de belangrijkste dingen, ik zou graag advies van jullie maar even voordat jullie advies geven wat over mezelfd:
- ik stap niet random op mensen af om ze dingen te vragen, dus ik zal niet die jongen vragen of hij me leuk vind ofzow
- ik ben redelijk verlegen
- ik zit al in de 4e klas dus niet bepaald kinderachtig ofzow
- dit is serieus dus niet random geschreven

Alvast thanks xoxo

29 dec 2016, Wohooo


Reacties

plaats reactie
1

Hey, op het forum is een link. Prinses weet raad. Heel handig. Je kan daar je probleem melden dan beantwoord ik het zeker weten! xxx Prinses

29 dec 2016, 19:12, Prinses
2

@prinses waarom doe je het nu hier gewoon niet?
@Wohoo ik denk dat het het beste is als je eerst gaat uitzoeken of je hem nog wel leuk vind dat is natuurlijk al heel belangrijk en dan komt de rest vanzelf, als je hem leuk vind dan ga je vanzelf merken of hij ook aardig tegen jou doet of dat hij dat juist niet zo doet. En je kunt bijv. met je vriendinnen een keer een avond iets doen als niet iedereen overdag kan, ook is het gezellig om een keer voor een paar ook een slaapfeest gaat organiseren. En anders praat erover met ze dat je je soms een beetje buitengesloten voelt.
xx

30 dec 2016, 17:12, happy girl x

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.