string] wanneer te dragen?

Ik vroeg me af, wanneer draag je een string en wanneer gaat het je te ver? Zou jij een string dragen als je bijvoorbeeld schoolgym of een andere sport die dag hebt waarbij je gezamelijk met andere meiden om moet kleden en zij dus jouw string zien? Zou je hem überhaupt naar school dragen? Zou je hem dragen als je bij een vriendin of familie gaat logeren? En zou ik dan ook je leeftijd mogen weten

26 aug 2017, roosie


Reacties

plaats reactie
1

ik draag een string waneer ik wil. Maar het liefste een onderbroek.

26 aug 2017, 17:08, ckartje
2

draag die altijd, bij logeren, dokter, sporten

19 sep 2017, 10:09, bikinigek
3

Als ik kan kiezen tussen een string of niets, kies ik voor niets.

19 sep 2017, 14:09, Jaja
4

Ik draag ook vaak niets onder mijn rokje of broek.
Maar als ik iet draag is het een string, ik heb niets anders dan strings.

19 sep 2017, 19:09, Chantie15
5

Ik heb begin dit jaar bij een Chinese webshop een paar korte rokjes en jurkjes gekocht.
Daar zit een wit jurkje bij wat zo kort is dat ik niet eens normaal kan zitten zonder ''inkijk te geven''.
En dan gewoon de stad in gaan zonder iets er onder aan.

20 sep 2017, 00:09, Jaja
6

Een string draag ik alleen onder een strakke broek of strak rokje waar je anders randjes van mijn onderbroek kan zien. Dan staat een string mooier.

20 sep 2017, 08:09, Kim96
7

@Kim96.

Je zou in een echt strakke (jeans) broek de string ook weg kunnen laten.
En spuit je voor je de (jeans) broek aantrekt het kruis licht in met spray vaseline, dan heb je ook geen last dat het kruis gaat schuren.
(hoewel dat schuren ook wel een heel lekker gevoel kan geven)

20 sep 2017, 08:09, Jaja
8

Ik heb vroeger wel eens een string gedragen, maar dat is niet echt iets voor mij.
Ik draag altijd slipjes.

20 sep 2017, 11:09, Ellen
9

heyy ik ben 13 en het nieuwe schooljaar is begonnen ik zit nu in de 2de maar eind het 1ste jaar ging ik nieuwe BH s kopen met mn moeder bij de humkemuller en ik zag daar een hele ooie string en vroeg aan me moeder of ze het goed vond dat ik een string ging dragen me moeder zei ja hoor wrm niet en toen had ik dus een leuk roze zetje (BH en bijpassende string) dit was mijn alereerste string en hij zat best fijn ik draag hem aleen als ik thuis ben en niet naar school en vooral niet bij gym maar ik denk dat ik hem wel een x ga dragen naar school op een korte dag gwn om te kijken hoe het gaat maar er is niet per se een leeftijd voor een string je kan er gwn eentje kopen om te kijken hoe het zit zit het lekker dan iss het iets voor jou zit het niet fijn dan zou ik het niet dragen het ligt ook aan welke string je koopt want ik heb er nu 2 mar 1 draag ik ni die is of te klein of hij zit gwn ni lekker haha maar gwn lekker dragen wat je zelf wilt ik hoop dat je wat aan dit bericht hebt bye xx

20 sep 2017, 19:09, d.anoniempje
10

Als je het prettig vind moet je een string gewoon dragen.
Ik vind het helemaal niets, zo'n ''touwtje'' in de bilnaad.

Op de middelbare school deden de meiden een wedstrijd wie het kleinste slipje durfde te dragen onder een kort rokje/jurkje. en het dan ook durven te laten zien ''in de groep''.
String, tanga, zelfs micro bikini broekjes gezien.
Maar ik won de wedstrijd.
Had helemaal niets aan onder het rokje.
En een kleine maand later was een 40% van de meiden bloot onder rokjes en jurkjes.

20 sep 2017, 22:09, Jaja
11

@jaja
het wind me wel op dag het een beetje scheurt benden aan de voor kant. als ik dan geen slipje aan heb, en loop of fiets dan, dan woord het wat nat tussen me benen.

21 sep 2017, 12:09, kim96
12

Dat nat worden hoeft niet, dat is beheersing van de plas spier, want je wil ook niet dat iedereen denkt/ziet dat je in je broek hebt geplast.
En die plas spier kan je ''trainen''.

Als ik in kort zonder lopend de stad, of met de auto/trein verder het land in ga, ben ik de hele dag van onder droger dan de zoutvlakte in de Nevada Woestijn.
Daar is op te ''trainen/oefenen''.

21 sep 2017, 12:09, Jaja
13

@jaja
bij mij is het geen plas maar wat anders, door dat me schaam lippen over elkaar scheuren, woord ik daar opgewonden van..

22 sep 2017, 02:09, kiM96
14

@Kim96.

Plas, geil, vocht of hoe je het verder noemen wil, daar is op te trainen/oefenen.

Ik wordt, als ik iets leuks zie (jongen/meisje) ook regelmatig redelijk opgewonden.
Maar ik blijf onder kurkdroog.
En als het klikt en we zijn dan samen/intiem, dan ben ik binnen 1 seconde van onder natter dan al het water wat er in de zeeën en meren op de aardkloot zit.

22 sep 2017, 03:09, Jaja
15

@jaja
dan heb je wel een grote handdoek op bed liggen. vind je dat niet erg dan dat je zo erg nat woord. en hoe doe je dat na afloop.

23 sep 2017, 03:09, kiM96
16

@Kim96.

Niets meer of minder dan controle hebben over de spieren in de vagina.

Dito als dat ik in kort zonder de stad/het land in ga.
Weten wat ik wel en beter niet kan doen, en waar ik op moet letten.
En in de praktijk ''leer'' je het snelst.

23 sep 2017, 10:09, Jaja
17

Je kan string altijd dragen, maar je moet je er ook zeker in voelen. Zelf draag ik ze overal; sport, les, thuis, en ik had het aan toen ik op excursie ging naar berlijn, alleen een jongen zag dat en die zat er een beetje mee te kloten. Doe gwn wat jij dat het beste is

24 sep 2017, 12:09, Zoe
18

Idd

27 sep 2017, 23:09, Blub

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.