String ostheopaat

Ik ben een jongen 17 en ga geregeld naar de ostheopaat om mijn rug te laten kragen. Zij is een vrouw en ik moet altijd mijn schoenen en broek uit doen. Normaal draag ik altijds string maar ik durf het niet als ik naar haar ga uit schrik voor haar reactie. Is het eigenlijk gepast om dan een string te dragen of niet? Iemand ervaring mee?

31 okt 2020, Stringedrager


Reacties

plaats reactie
1

Het is haar werk dus ik denk niet dat ze het raar vind. Gewoon dragen wat jij chill vind :)

31 okt 2020, 23:10, Jonkoo
2

Nah zijn er meer die dragen

31 okt 2020, 23:10, Bikinigek
3

Ik draag ook vaak strings en ik ben zo ooit niet gepland bij de osteopathe aangekomen met een string onderaan. Ik moest mijn jeans ook uitdoen. Ik verontschuldigde me toen, maar de reactie was neutraal positief. Ik moest me niet schamen en zeker niet excuseren. Een string had zelfs enig voordeel bij de behandeling.
Niet voor schamen. Een dokter, kine, osteopaat, ... heft hier heus geen probleem mee. Je kan eventueel ook even vermelden dat je een string aanhebt?

10 jan 2022, 20:01, Vinc
4

zien ze wel vaker. dokter ook

10 jan 2022, 22:01, Bikinigek
5

Ik draag normaal geen string bij de sportkine, ik wil wel maar durf niet, maar als ik me daarna douche omkleed heb ik altijd een string bij voor erna. Een keer had ik me al omgekleed en al een string aan terwijl ze mijn onderrug moest tapen. Daarvoor moest ik mijn broek wat laten zakken. Ben 100% zeker dat ze het toen gezien heeft maar ze zei er niets over. Ze deed heel normaal en vriendelijk zoals altijd.
Ik vond het stiekem wel een opwindende ervaring zo het idee dat ze mijn string heeft gezien. Voor herhaling vatbaar, ze weet het nu toch al.

1 feb 2022, 18:02, Herenstring
6

@Stringedrager wat heb je gedaan?

3 mrt 2022, 16:03, Anonymous
7

Heb het eindelijk aangedurfd om met string naar de osteopaat te gaan. Ik zei "sorry, kom net van school en had nog geen tijd om iets anders aan te doen dus ik draag nog mijn string" Ze zei "geen probleem hoor, er komen wel vaker jongens en mannen met string."
Toen zei ik "ja, ik vind ze gewoon het meest comfortabele ondergoed" zij antwoordde: "Dat begrijp ik, ik draag zelf ook altijd strings. Waarom zou het voor mannen anders zijn?"
Ik: "inderdaad, dat vind ik ook." Daarna niet meer ter spraken gekomen. Toen ik mijn kleren terug aandeed zei ze nog "Als het voor jou comfortabeler is dan mag je volgende keer gerust terug een string dragen hoor, voor mij geen probleem."
Dus volgende keer weer en dan doe ik alsof er niets aan de hand is.

19 mrt 2022, 00:03, Stringdrager

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.