string of boxer

hey, ik zou graag een string willen proberen maar durf het niet te vragen aan me moeder heeft iemand daar tips voor ? en wat vinden jullie fijner strings of boxers of iets anders natuurlijk let me know x

28 mei 2019, Guusje


Reacties

plaats reactie
1

Ik vond de eerste keer strings dragen een beetje raar zitten maar na een paar keer voel je ze niet meer zitten en dan zitte ze wel fijn, en je ziet het randje van je boxershort dan niet meer door je broek. ik vind nu strings veeel fijner dan boxershorts. maar soms in t weekend ofzo is t ook nog wel lekker om n boxershort aan te hebbe hoor. en je moeder snapt echt wel als je strings wil, je moet gewoon met haar gaan winkelen en dan zegge dat je die eens een keer wil probere, je kunt ook met je vriendinnen gaan winkelen

28 mei 2019, 21:05, ro
2

Ik heb 1 x een string (klein driehoekje voor de vagina en een dun draadje in de bilnaad) gedragen. Die zat in een setje, gekregen van mijn vriend. Ik vond het helemaal niets.

31 mei 2019, 09:05, .
3

Gewoon voor 2 euro bij action halen. Zoals hierboven gezegt word met touwtje is niks maar die heeft de action niet. Die van hun zitten goed en lekker

31 mei 2019, 22:05, Bikinigek
4

Ja, je kan ze gewoon zelf halen! Of je kan voor een strak jurkje ofzo aan je moeder om zon naadloze te halen? Dat je dan dus geen randen van je ondergoed ziet. Dan kan je daarna zeggen dat het eigg wel goed bevalt en altijd strings wil dragen.

4 jun 2019, 11:06, Roosx
5

Mijn moeder was altijd tegen een string, maar toen ik de leeftijd kreeg om zelf met vriendinnen te shoppen had ik ze gewoon gekocht en ze deed er niet moeilijk over. Ik heb er niet over gepraat maar gewoon gedaan alsof het heel normaal was en het werkte prima (het is namelijk ook heel normaal). En als je ouders het niet goed vinden kan je het daarna alsnog weg doen en terugbrengen.

Wat ik fijner vind is afhankelijk van wat ik draag. Als ik een jogginsbroek draag waar je randen in kan zien draag ik liever een string (die zitten ook prima), maar als ik een normale broek aan heb vind ik boxers ook prima zitten. Maakt voor mij niet zo veel uit, hangt af van wat ik draag.

4 jun 2019, 17:06, Ano
6

@ano hoe oud was je toen?

4 jun 2019, 18:06, Guusje

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.