String dragen

Hallo allemaal,
Ik zou graag willen beginnen met het dragen van strings. Ik vind het alleen een beetje spannend. Heb ze nog nooit gedragen namelijk. Alle meiden uit mijn klas dragen ze wel en ik wil ze ook graag proberen. Hebben jullie adviezen en tips voor mij?
Groetjes Sofie

1 nov 2021, Sofie2005


Reacties

plaats reactie
1

Probeer verschillende soorten om te kijken wat voor jou het prettigste is. Sommige strings hebben aan de achterkant een dun koordje, andere hebben een breder stukje stof. Sommigen zijn van katoen, andere van nylon, kant of ander materiaal. Ik draag zelf het liefst een katoenen string met een breder stukje stof aan de achterkant, dat vind ik het fijnste zitten. En nog een tip voor als je strings gaat dragen: scheer je poes. De meeste strings zijn aan de voorkant vrij klein en bedekken lang niet al je schaamhaar.

2 nov 2021, 16:11, Kim96
2

Scheer ook je bilspleet om te voorkomen dat de string aan je haar trekt. Als je je string voelt zitten focus dan op de subtiele kitteling en geniet van deze tinteling ipv van het als iets negatief en storende te zien. En vooral veel dragen en het tijd geven om eraan te wennen.

3 nov 2021, 13:11, Lara
3

Oké dankjewel voor jullie reacties. Ik vind het zelf vooral erg spannend en ben benieuwd of het wat is voor mij. Duurt het lang voordat je gewend bent aan het dragen van een string? En op welke zaken moet je nog meer letten wanneer je een string aan hebt?

3 nov 2021, 16:11, Sofie2005
4

Ik was er eigenlijk direct aan gewend. Maar ik heb vriendinnen die dagen tot weken moesten wennen. Eenmaal gewend wil geen van hen nog iets anders dragen. Koop vooral geen maat groter of kleiner. Groter kriebelt, kleiner snijdt. Voor de rest gewoon kopen wat je leuk vindt en vooral verschillende modellen en stoffen proberen. Tijdens je menstruatie kan je tampons gebruiken en zo ook strings dragen.

4 nov 2021, 15:11, Lara
5

Oké dankjewel. Dus jij was er direct aan gewend? Meiden die er niet gelijk aan gewend zijn, waar lopen die dan tegen aan? Oké dus veel verschillende modellen? Welke modellen heb je allemaal dan?

4 nov 2021, 15:11, Sofie2005
6

Mijn vriendinnen vonden het in het begin storend tussen hun billen. Ikzelf vond het meteen een leuk gevoel. Ik heb zowat alle soorten en modellen. G-strings, T-strings, thongs, cheeky strings, zelfs T-front strings... voor mij zitten ze allen super, behalve C-string, dat vind ik minder comfortabel.

4 nov 2021, 21:11, Lara
7

Oké dankjewel. Zou je kunnen uitleggen wat de verschillende soorten precies inhouden?

5 nov 2021, 10:11, Sofie2005
8

Ik ben zelf niet zo thuis in al die verschillende namen, en ik denk ook dat ik niet zoveel verschillende strings als Lara heb. Ik raakte vrij vlot gewend aan het dragen van strings, het voelt natuurlijk anders als je met je blote billen een broek of rokje draagt, maar het voelt wel heel goed. De juiste maat is inderdaad erg belangrijk. Ik draag zelf vooral katoenen strings, en ik heb ook een paar lingeriesetjes met strings. Maar ik draag ook wel gewone slips en hipsters, dus niet alleen maar strings.

5 nov 2021, 15:11, Kim96
9

Oké misschien dat Lara mijn vraag kan beantwoorden.

5 nov 2021, 16:11, Sofie2005
10

G-string = enkel koortje achteraan met een klein driehoekje bovenaan
T-string is enkel een koortje achteraan. Het taillekoortje en het bilkoortje vormen dus een T
Thong = een dun streepje stof tussen je billen van 1 à 2 cm breed (voor mij de meest confortabele)
T-front string = een koortje achteraan zoals een g-string maar ook een koortje vooraan. De string zit dus ook tussen je vagina. Deze worden vooral gedragen in ballet omdat dit bij de extreme bewegingen te bloedvaten in de lies niet afknelt. Enorm sexy en opwindend maar niet om een hele dag te dragen.
C-string is een g-string zonder taillekoortjes. Hij klemt als het waren tussen je bilpleet en je vulva. Voor meer duidelijkheid zie Google.

7 nov 2021, 19:11, Lara
11

Oké dankjewel voor je reactie. Heb je een linkje van een string die jij mij het meest kunt aanraden en die het lekkerst zitten?

7 nov 2021, 22:11, Sofie2005
12

Als ik dan zo kijk naar die omschrijvingen van Lara, dan zijn voor mij de meeste strings die ik draag ook van het type thong, en gewoon van katoen. Die kan ik aanraden. Ik heb wel een paar lingeriesetjes met een G-string, maar die zijn meer omdat ze zo mooi zijn, het is niet het meest comfortabele ondergoed dat ik heb.

8 nov 2021, 00:11, Kim96
13

Ahh oké. En die thongs heb je die dan met een smal of breed bandje?

8 nov 2021, 08:11, Sofie2005
14

Niet te smal, ik denk ruim een centimeter breed. Als het te smal is zit het minder comfortabel voor mij.

8 nov 2021, 08:11, Kim96
15

Heb je misschien een linkje van strings die jij vaak draagt en die je fijn vind zitten?

8 nov 2021, 10:11, Sofie2005
16

Ik koop regelmatig bij Primark Hunkemöller. Ik weet niet of ik hier linkjes mag plaatsen, maar google maar op de invisible strings van Hunkemöller. Die zijn van katoen vind ik zelf wel fijn. Ook Primark heeft veel keuze en is niet duur, misschien is het een idee om daar naar toe te gaan en eens wat verschillende soorten strings te kopen om te proberen? Ik heb ook wel wat andere strings die deel zijn van sexy lingeriesetjes, de meesten daarvan zijn nog wel wat smaller en soms wat doorschijnend.

8 nov 2021, 19:11, Kim96
17

Mijn favoriete strings komen van Shein:
3pack-Stripe-Tape-Thong-Set
3pack-Letter-Patch-Panty-Set

Mijn favoriet thongs komen van Zalando
bamboo-basics-string
esprit-broome-string
tommy-hilfiger-iconic-string
puma-women-2-pack-string-blueblack
emporio-armani-iconic-thong-string-nero

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Nog een gouden tip, koop ook eens strings voor je vriend. Samen strings dragen is nog spannender dan alleen. Ik kocht voor mijn vriend strings van Hom (Ocean) en Intimissimi. Die zijn sexy, mannelijk en blijkbaar ook super comfortabel. Eerst keek hij raar op maar eenmaal hij het probeerde is hij strings blijven dragen. Hij draagt nu enkel nog strings eigenlijk, zelden iets anders.

8 nov 2021, 23:11, Lara
18

Oké dankjewel. Kun je mij misschien linkjes sturen van die strings?

9 nov 2021, 09:11, Sofie2005
19

Sorry, dat heb ik geprobeerd maar het lukt niet op deze website. Maar als je in google Shein of Zalando intypt en je copy paste de betreffende string uit mijn voorgaand bericht erachter dan krijg je een link naar de website om ze te bestellen. Ik heb maatje 36 en bestel altijd S.

9 nov 2021, 15:11, Lara
20

Zijn dat allemaal fijne strings?

10 nov 2021, 13:11, Sofie2005
21

Ja hoor, Sofie, allemaal super comfortabel.

16 nov 2021, 15:11, Lara

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.