stress menstruatie

vlg mij is dit onderwerp al vaak langs gemoken maar goed, ik ben over 3 dagen al 6 maanden sinds mijn eerste keer ongesteld niet meer ongesteld geworde . Heb geen seks gehad, ben goed gewicht, geen stress misschien wel beetje zorgen over ongesteld, geen medicijnen en geen ziekte. Hellupp

20 feb 2022, juliatje


Reacties

plaats reactie
1

Ben jij al langs de huisarts geweest?? Jij maakt er heel veel zorgen om, dus ik zou zeggen ga naar de huisartsen. Wij kunnen hier van alles zeggen, maar de huisarts weet het beter. En jij wordt toch niet rustig van wat we zeggen, dus aub ga naar de huisarts, als er wel iets mis is kan die gelijk jou helpen!

20 feb 2022, 22:02, Anoniem
2

Ben je tegen corona gevaccineerd? Er zit zoveel troep in die vaccins en veel meisjes krijgen menstruatiestoornissen

21 feb 2022, 01:02, Lotte435
3

@Lotte435 Ja, maar dat is al 3 maanden geleden dus idk of dat er wat mee te maken heeft @Anoniem jullie kunnen me wel helpen hoor :) gwn door jouw ervaringen te delen of de mogelijkheden wat het zou kunnen zijn

21 feb 2022, 20:02, juliatje
4

@juliatje, ja dat kan zeker. Een gynaecoloog heeft er een stuk over geschreven en ook dat je je er geen zorgen om hoeft te maken. Ik kan hier alleen geen links plaatsen. Dat is helaas het nadeel, ze zeggen dat je de vaccins nodig hebt maar de bijwerkingen krijgt je cadeau.
Je kunt altijd even contact met de huisarts opnemen. Desnoods een belafspraak maken, dan hoef je er niet helemaal heen

21 feb 2022, 21:02, Lotte435

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer