Strakke en doorschijnende shirtjes

Hey,
ik ben Maartje, ik ben 14 jaar en ik heb cupmaat 70AA, maar ik kan ook zonder BH lopen. Ik zou heel graag een strak truitje willen kopen wat ik laatst heb gezien, maar daarin zie je altijd van die randjes van je BH, en dat vind ik lelijk en misschien lachen mensen mij uit als ze dat zien, omdat je in zo´n strak shirtje ook goed ziet dat ik hele kleine borsten heb.
Ook heb ik twee doorschijnende shirtjes, en ik vind het heel vervelend dat je mijn BH er dan onder ziet...
Heeft iemand tips?
XXX Maartje

5 jul 2017, Maartje💕


Reacties

plaats reactie
1

Ohh sorry jongens dat dit bij lichaam staat! Ik wilde het bij kopzorgen zetten, foutje! Sorry!

5 jul 2017, 21:07, Maartje💕
2

Ik zou je niet zoveel zorgen maken om wat anderen van je cupmaat en bh vinden. Vraag jezelf af of je er blij van wordt :)

6 jul 2017, 18:07, Me
3

Als je de shirtjes leuk vindt en je je er goed bij voelt zou ik ze gewoon aandoen. Ik had dit probleem eerst ook, maar toen keek ik rond en zag ik dat je dit bij heel veel meiden ook ziet. Dus eigenlijk maakt het niet zoveel uit. Bijna alle meiden dragen bhs dus het maakt niet uit als je m ziet of niet. Mensen gaan er niet op letten hoor. Als jezelf in de spiegel kijkt lijkt het veel erger dan het eigenlijk is. Als anderen zo rondlopen kan jij dat ook doen ;)

7 jul 2017, 22:07, justmexoxo
4

gewoon doen!

12 jul 2017, 01:07, bikinigek
5

Ik draag het liefst ook geen BH en onder topjes en hempjes kan dat ook gewoon. Alleen bij doorschijnende kleding draag ik er een mooie BH onder.

4 aug 2017, 14:08, Maja

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.