Strafbare seks

Hi,
miss een beetje een domme vraag, maar ik ben een meisje van 15 en toen mijn vriend 17 was hadden we seks, maar nu is hij 18 geworden en dus volwassen, maar is het dan strafbaar als hij seks met mij heeft?

2 okt 2019, Anna154


Reacties

plaats reactie
1

Ja officieel wel.

3 okt 2019, 01:10, Bikinigek
2

Geeft helemaal niks meid, ben zelf 16 en mijn vriend bijna 20. Wij hadden voor het eerst seks toen ik 15 was en hij 18, en er is niks aan de hand zolang hij je maar niet verkracht ofzo, of dingen tegen je zin in doet. Dan heeft hij een heel groot probleem als je hem aanklaagt. Of als je zwanger wordt loopt het volgens mij ook dan niet helemaal lekker als het illegaal was. Dus gewoon lekker veilig doen en lekker genieten :)

3 okt 2019, 17:10, xx
3

Nee de wet is bedoeld om jonge meiden te beschermen tegen pedofielen maar jouw verhaal klinkt niet alsof jij beschermd moet worden voor hem. Stel iemand zou hem aangeven zou de rechter hem nooit straffen omdat jij het ook wil en dit niet een situatie is waarop deze wet gebaseerd is

4 okt 2019, 21:10, Laura
4

Tot ouders er mee gaan bemoeien...

5 okt 2019, 11:10, Bikinigek

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.