Stoppen met vingeren/scheurtje vagina

Hoii,

Ik ben dus eigenlijk een beetje vingerverslaafd, en daardoor heb ik dus tussen mn schaamlip en plasgaatje een klein scheurtje in het bovenste vel van mn vagina. Hebben jullie tipsom van het scheurtje/vingeren af te komen?

groetjes anoniempjevaninmiddels12

21 mrt 2020, anoniempjevaninmiddels12


Reacties

plaats reactie
1

Gewoon geduld hebben

21 mrt 2020, 17:03, Bikinigek
2

@Bikinigek dat is juist het probleem. Ik heb geen geduld.

22 mrt 2020, 18:03, Anoniempjevaninmiddels12
3

dan gewoon doorgaan tot je ontsteking krijgt..

22 mrt 2020, 19:03, Bikinigek
4

Geef je vagina even rust. Kan je het echt niet laten om te vingeren, dan kan je jezelf nog steeds anaal vingeren, dit voelt ook erg goed. Zeker als je tegelijk ook je clitoris stimuleert... als het scheurtje dit nog toelaat tenminste.

23 mrt 2020, 11:03, Lara
5

@Lara: Ik heb je tip geprobeerd nadat ik weer eens te veel pijn had na het paardrijden om normaal te kunnen masturberen. Ik was wel een beetje bang in het begin maar het voelt echt zalig! Laat ons zeggen dat er een "nieuwe wereld" voor mij is "geopend". Nu ik dit gevoel ontdekt hebt vind ik het dragen van string ook prettiger en opwindender.
Vanavond opnieuw :-)

29 mrt 2020, 12:03, Amazoontje18
6

@Amazoonte18 Fijn dat je mijn tip geprobeerd hebt en het leuk vind. Als je wat ervaring hebt kan je het ook eens met een vibrator proberen. Dat is mijn ultieme tip ;-)

1 apr 2020, 13:04, Lara
7

@Lara, ik heb je ultieme tip vandaag uitgeprobeerd. Eerst zonder vibraties, dan eenmaal ik goed bezig was de vibraties aangezet voor het verrassingseffect... amaziiiing!!! Beste tip ever! Dank je!!! Moet nu wel even bekomen van mijn meest intense orgasme ooit. Maar ben morgen alleen thuis, dus dan ga ik het zeker over doen...

4 apr 2020, 21:04, Amazoontje18

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.