STOP ANOREXIA BERICHTEN

Iedereen heeft ovee anorexia hier op heel erg maar het is best wel spam als het dan echt super erg is is het goed maar het word nu irritant!

5 okt 2017, Koli


Reacties

plaats reactie
1

Oh sorry hoor maar er zijn mensen die hulp nodig hebben en advies.
Maar laten we nu maar stoppen en mensen dood laten gaan omdat jij het vervelend vind om te zien..
Dit is het leven. Wen eraan

6 okt 2017, 17:10, Jes
2

Gelukkig heeft bijna geen enkel mens anorexia. Op de wereld geen half procent. Maar in dit land 0,6 echt heel weinig. Dus snap ik wel.

6 okt 2017, 17:10, Eva
3

Ongeveer 5600 in NL.. Niet niks dus, als we daar ook maar een paar mensen mee kunnen helpen zou het toch juist heel mooi zijn?

7 okt 2017, 14:10, Mai
4

Heel jammer dat hoeveelheid. Maar ik stel je gerust, het is geen eens 1%. Geen 1% toch niet zoveel. Het is een schatting misschien meer of minder. Maar sommige hebben lichte anorexia en sommige hele erge. Maar maak je niet druk, want de meeste komen niet eens in het ziekenhuis. Door hun ouders en vrienden genezen zij al. Hopelijk worden jullie niet bang. Maar het is ook zo dat sommige met boulimia, een andere eetstoornis heel veel op anorexia lijkt. En steeds word de mens gezonder. Dus het valt mee. En soms zijn die mensen met anorexia jongens, de meeste zijn 15 of 19. Het valt echt mee, het is niet veel. Er zijn 8 a 9 miljoen dames, vrouwen, meiden. Hoe je het wilt noemen. En 15% is jongen. Maar het is toch belangrijk want 15% gaat dood aan de gevolgen. Maar boulima is ook heel erg, dus oordeel niet zo over anorexia. Want kijk ook na andere ziekte's zoals boulimia, nao, BED. Liefs Eva.

7 okt 2017, 15:10, Eva
5

Ook niet niks. Maar wel winig en ze heeft ook echt gelijk niet alles draait om anorexia. want wat is het doel. waarom zegt iedereen hoeveelhij weegt of hoe laag die woog in het ergste deel van anoreixa. zijn jullie soms trots. geen haat want ik vind beter worden juist goed. maar het is zo trots als je het zegt hoe e rg je anorexia was

7 okt 2017, 16:10, monalisa
6

en Mai doed onze duimen omlaag echt stom.

8 okt 2017, 10:10, monalisa
7

Anorexia zorgt ervoor dat alles minder moet en je nooit te vreden bent. Of nou ja je eetstoornis dan. Sommige mensen vinden het fijn om alle cijfers te noemen om zo te laten zien hoe ‘goed’ ze bezig zijn. Alle eetstoornissen zijn erg want ja een eetstoornis blijft een eetstoornis. Omdat je zo erg in je eetstoornis gaat geloven ga je ook trots op je eetstoornis zijn. En dat kan heel lastig zijn. Ik snap dat het irritant is dat ze dit benoemen maar ik denk dat ze hulp nodig hebben. Groetjes

11 okt 2017, 16:10, Floortje14
8

@Eva ben je gek? 0,2 van de jonge vrouwen. En Mai ga niet overal op in mens. 0,2 is totaal niet veel. 2 op de duizend. En niet iedereen met anorexia is dun. de meeste gewoon 2 tot 6 kilo te weinig en veel normaal. niet iedereen vind het even moeilijk. heel weinig worden opgenomen in klinieken britt dus pls. en vertel ook niet je laagste gewicht. vertel het dan op de chat niet hier hier komt veel bij kijken stuur het op chat. niet hier. daar hebben vele last van. ik heb ook normaal gewicht ben 15 en de ziekte waar iedereen hier mee spot het lijkt of we het willen omdat we zoveel praten over die ziekte. wat toevallig als jij 14 bent en op deze leeftijd anorexia hebt, en ondergewicht en opgenomen bent. 0,2 van de jonge vrouwen. ik voel me diep ongeghlukkig ik weet het gwn niet. ik krijg ook gewoon meer motivatie in anna door jullie en mai. het is niet allemaal waar die opname en ondergewicht. oprect zoeken sommige aandacht gewoon 13 jaar en niet ween wat anorexa is. het is meer dan dat. anorexia word niet door je gewicht bepaalt. het is gewoon kl()te. ik kan er niet meer uit.

1 feb 2018, 17:02, love u
9

Heel veel sterkte , love u

2 feb 2018, 16:02, juliatje.
10

Love u, wat kraam jij nou voor onzin uit. Ik motiveer niemand om een eetstoornis te krijgen. Jij bent die peroon die alles goed zit te praten. Anorexia is een eetstoornis en jij doet alsof het niks is. Zullen we al die meisjes zichzelf maar laten uithongeren? Want ja, het zijn er toch niet zo veel. En ookal zie je het niet meteen, dit zijn mensen die niet lekker in hun vel zitten ook daar is hulp voor nodig.

***Dit bericht is aangepast door de moderator.

7 feb 2018, 21:02, Mai
11

er komen triggers van die meiden. jij weet niet hoe anorexia voelt. dus plaats die berichten niet. iedereen hier liegt over hun gewicht en doet of die anorexia heeft.

8 feb 2018, 16:02, love u
12

Die strijd enzo komt vanuit een eetstoornis. Niemand kiest er zelf voor om te willen laten zien hoe slecht ze er aan toe zijn! Dat wil de es. Blijf bij jezelf en doe wat jij wil. Veelste zonde om jezelf de grond in te boren.

8 feb 2018, 17:02, Floortje14
13

ik vergelijk me met iedereen daarom word ik zo gek van die berichten over anorexia

8 feb 2018, 18:02, love u
14

Ja dat is vervelend maar anorexia mensen mogen hun verhaal toch ook kwijt !

8 feb 2018, 18:02, Floortje14
15

ja zodra je maar niet triggers brengt zoals kliniek je gewicht en het ziekenhuis. ik mag mijn mening ook kwijt.

8 feb 2018, 18:02, love u
16

Ja tuurlijk dat is ook heel belangrijk ! Weet dat ze het niet express doen maar vanuit het zieke! Vraag anders (als je zo’n bericht leest) of ze een TW (trigger warning) en TWO (trigger warning over) bij willen zetten de volgende x , dan weet jij wat je wel en niet kan lezen. Fijne avond nog x

8 feb 2018, 19:02, Floortje14
17

bedankt jij ook xx
maar ik kijk ook op deze site omdat ik dan door triggers beter afval.

8 feb 2018, 19:02, love u
18

Mai met ano kan je gwn vreetbuien hebben. Je word wel snel en vaak boos hoor. En trouwens het is niet onze schuld dat die ***meiden dood gaan. Ik stuurde iets op de website en hun gingen schelden en ***wensen. Ik weet niet waarom jij het steeds zo opneemt, maar hun schelden met kk. En als je iets stuurt luisteren ze niet eens naar je. Het is echt een rot ziekte die ik niemand gun. Maar ik wou en wil verder gaan. Eigenlijk wel gemeen een Ana. Maar door jullie opmerkingen over gewicht en opname krijg ik meer motivatie. Bedankt trouwens juliatje
*** dit bericht is aangepast door de moderator

9 feb 2018, 21:02, love u
19

door anorexia berichten komt er ruzie

17 mrt 2018, 16:03, *
20

hey, ik reageer even 3 jaar later, maar dit moest ik even zeggen :)
deze site heet 99gram, als beschrijving "bijna alles over eten, gewicht en uiterlijk"
dan is het toch juist de bedoeling om over eetstoornissen hier te praten, of ligt dat aan mij?

24 jul 2020, 02:07, :)
21

meer mensen hebben covid-19 dan anorexia.

27 jul 2020, 21:07, corona

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.