stop alsjeblieft met denken. en let op je eet dingen.

hallo iedereen. Julie zijn niet dik ik wil je helpen. je moet jezelf mooi vinden en eten. Wil jij haaruitval tanduitval grijze haren en vrienden die je verlaten. later kanker en darm ontsteking of botziekens. ziek geen lullige websites op. je doet iedereen pijn. en in het kliniek mag je niet naar de wc allen. je spullen mag je niet mee nemen en je word in de gaten gehouden. alles opeten ook lus je het niet. het is een gevangenis en verbrand gezicht met blauwe ogen. julie hebben of licht overgewicht en ondergewicht of een gezond gewicht. dus val niet af. boeien dat je 1000 kilo te dik bent het hoort bij je. je bent mooi ook heb je 10 kilo obesias. maar niet met 4 kilo te dun. wees of gezond of te dik. het is maar wat vlees meer. zoek geen rare websites op. die heben zieken dingen. er was ook zon ** die zogenaamd
15 was en 1.75 en 34 kilo luister dan ben je al lang dood. en dan weet je dat je geen obesitas hebt. sommige willen aandacht of geen verdriet maar het word allen vergroot. je krijgt boze mensen en je word bozer en verdrietig in het kliniek met heimwee. je krijgt allen negatieve aandacht. je woord zo lelijk en gemeen later. modellen die zijn exstreem mager ook niet mooi.

5 jun 2017, hoi


Reacties

plaats reactie
1

πŸ‘πŸ»top
Ik heb er geen woorden meer voor

5 jun 2017, 17:06, πŸ˜‰
2

wat lief

5 jun 2017, 17:06, hoi
3

Hoi is in dit geval gewoon Eva dat is te zien aan schrijfstijl en dat over 1.75,15 jaar en 34 kilo dat heb je al eens eerder in een reactie gezet.
maar maakt niet uit hoor je kan best Eva zetten in plaats van hoi want het is overduidelijk dat dit dezelfde persoon is.

5 jun 2017, 23:06, xx
4

Beetje lullig dit je zegt nu dat het niet erg is om over gewicht te hebben maar wel erg is om ondergewicht te hebben.. Terwijl die 'aandachtzoekers' een eetstoornins hebben een psychische ziekte die in je hoofd zit maar impact heeft op je lichaam.. Terwijl je mensen hebt waarbij ze gewoon veel eten omdat ze het lekker vinden.. En jonge meisjes hebt met een eetstoornis. Wie ben jij dan om hun zo te vooroordelen?

6 jun 2017, 10:06, Mai
5

ik heb eva's tekst een beetje na geaapt omdat eva zo geieft is maar ik heet geen eva en ik ben ook geen 12 ik wil gewoon een beetje lieve overkomen als het zo was maar ik heb dezelde worden ik en tamara kennen haar van school waarschijnlijk maa niet afvallen ik keek naar haarr forum

6 jun 2017, 16:06, hoi
6

het is mijn mrening dus zeg het niet kijk maar sommige willen het maar dat herken ik ik had een vriendin ik hielp haar ik heet namelijk dikke vette peache of hoi

6 jun 2017, 16:06, hoi
7

Wat bedoel je eigenlijk. Ik lijk toch niet op haar. En als het zo was waarom zou je dan mijn worden een beetje pakken? Geeft niet ik vind het niet erg. Maar ik ben een normaal meisje ik ben niet het meest gelieft hoor. Denk aan Tamara of Lana. Maar ik zeg zulke dingen ook. Maar je kan toch ook gewoon veel op internet kijken of naar verhalen. Maar Mai wat bedoel je? Het is haar mening en waarschijnlijk is het goed bedoelt. Maar ik ben Eva en geen hoi of dikke vette peache. Ik begin anders en eindig anders. Maar jij kijkt gewoon veel naar site's. En het hoort bij je bouw ook. Sommige vinden dikke mensen mooier (de meeste zelfs) maar het mooiste is een gezond gewicht. Maar dit zijn ook de vele nare gevolgen

7 jun 2017, 13:06, Eva
8

Maar weet je, die kinderen kunnen ook gepest zijn. Of ze hebben verdriet. Ze denken dat ze mislukt zijn ze zijn niet blij met wat ze kunnen. En ze denken de helen dag aan hetzelfde. Je an ook een gezond gewicht hebben. Maar je cijfers gaan wel omlaag en je krijgt boze mensen. En ja wat hoi of Tamara vind vinden heel veel mensen. Maar je bent niet misukt jij pleegt toch geen moord. Waarschijnlijk ben jij een heel leuk lief mens. Iedereen is ergens goed in. En je bent het waard om te vechten. Echt waar je bent het waard. Je krijgt je leven terug en dat wil je

21 jun 2017, 15:06, Eva

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.