Stomme klas

Hoi! Dit jaar zit ik in de brugklas! Maar echt geen leuke klas. Eerst had ik allemaal vrienden en ik was opzich wel populair ofzo, en er was een meisje waarmee ik het echt goed kon vinden alleen toen lieten ze me een soort van zitten en nu zijn ze niet echt vrienden ofzo. Dus ja toen ben ik naar andere mensen toegegaan en ze zijn opzich wel aardig maar allemaal zo kinderachtig of zo saai en nerderig. Ik voel me nu echt de kneus van de klas. En de ene keer denk ik het komt allemaal goede en dan denk ik de andere dag Wrm deze klas? Er is een meisje, die lijkt me wel aardig en daar schiet ik ook mee op maar soms lijkt het alsof ze me negeert en ik heb pfeiffer wat het nog erger maakt😭 Wat nu?

29 mrt 2017, Supermaike364


Reacties

plaats reactie
1

Lieve Maaike, leg uit waarom en hoe je het ziet en praat erover met je vertrouings persoon LIEFS EVA

29 mrt 2017, 19:03, Eva
2

Ik zat aan het begin van dit jaar ook in een klas waar ik me helemaal niet thuis voelde, ik kon gewoon van klas veranderen. Praat met je mentor, teamleider en/of ouders, eventueel kunnen die een andere klas voor je regelen en misschien kan je zelfs even 'proeflopen" in een aandere klas voor een dagje om te zien hoe het is. Als je in deze klas blijft zitten en je je niet prettig voelt, is het echt niet leuk. Ik was na een week al richting despressief aan het gaan, en dat moet met jjou niet gebeuren

31 mrt 2017, 19:03, Xoxo
3

Ik heb ook precies zoiets, ik zou graag van klas willen ruilen, maar ik weet dat er in de andere klassen alleen maar tuttebellen zitten, het enige wat ik nog kan hopen is dat een paar leuke havo-vwo'ers naar mijn 2 vwo klas komen...

27 apr 2017, 22:04, ModelXX

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.