stomme dingen gedaan...

heyy girls en boys en all people!

ik heb iets supeeeerr doms gedaan waar ik mij erg voor schaam ik heb bepaalde foto's en filmpjes verstuurd naar een oudere vrouw die dat van mij wou ik moest wel en deed het in een impulsieve bui.. *oops* dus ja nu heb ik dringend advies nodig
xx ya girl femke love youuu

2 jul 2019, xfemkexw


Reacties

plaats reactie
1

Hopelijk doet die er niks mee. Blokkeren en wissen. Meer kun je nu niet

3 jul 2019, 02:07, Bikinigek
2

@bikinigek thanks maar haar blokken betekend dat ze ze zal posten en ik mag niet tegenspreken

3 jul 2019, 14:07, xfemkexw
3

Doe aangifte!!!

3 jul 2019, 21:07, Kiki
4

Bel met de kindertelefoon.

3 jul 2019, 21:07, juliatje.
5

@kiki dat wil ik wel maar wat als ze dan er achter komen dat ik met favallen bezig ben of mijzelf pijn doe?

4 jul 2019, 15:07, xfemkexw
6

Beste xfemkexw, geen idee wat je vetomtrek is of bmi maar tenzij je overgewicht hebt is afvallen nodig en vaak ook gezond(als je met overgewicht een crashdieet ofz volgt dan is het niet gezond). En met zelfbeschadinging verpest je gewoon jezelf, vaak voel je ff goed bij zelfbeschading maar daarna weer slecht dus je kan beter iets zoeken zoals therapie dat op korte en lange termijn kan helpen. En ze kijken alleen naar de nodige informatie en de rest kijken ze niet naar en vaak is de persoon die dreigt met zulke dingen niet goed in zen hoofd en jij helpt diegene juist door passende hulp te regelen.

5 jul 2019, 16:07, juliatje.
7

bedankt ik zal het proberen denk ik

5 jul 2019, 17:07, xfemkexw
8

Mooi dat je het probeerd en zeg maar als je meer advies wilt.

5 jul 2019, 21:07, juliatje.
9

@juliatje ik heb hem anoniem aangegeven via zo'n site van de politie dus dat was wel fijn nu komen mijn ouders er niet achter. ***

* Dit bericht is aangepast door de moderator

6 jul 2019, 14:07, xfemkexw

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.