stil

in de eerste klas was ik best wel verlegen en aan het begin had ik niet zo veel vrienden. ik praate niet heel erg veel maar ik probeerde wel gewoon te praten enzo. later in het jaar vond het ik het leuker in de klas en kreeg ik ook wel vrienden maar ik bleef gewoon een stil meisje. eigelijk praat ik nooit echt door de klas heen ofzo maar betekend dit nou gelijk dat je stil bent? ik praat wel gewoon met vrienden en het is echt niet alsof ik nooit wat zeg. altijd als ik denk dat het goed gaat en dat ik me best doe enzo krijg ik weer te horen dat ik stil ben en onsociaal terwijl ik dacht dat het juist goed ging. ik krijg ook vaak te horen ja in de eerste en tweede zat ik bij je in de klas maar je zei nooit wat. dat is niet leuk om te horen maar het lijkt wel of niemand dat begrijpt. ik voel me er echt rot door dat ik miss gewoon wel altijd zo stil zal blijven en nooit is opval ofzo.

8 okt 2019, lisa


Reacties

plaats reactie
1

Lieve Lisa,
Ik snap dat bet opvalt als je minder praat. Maar dat gebeurt gewoon, iets waar jij niks aan kan doen.
Ik zou dat ook tegen hun zegggen!
Liefs Eva!❤️

8 okt 2019, 14:10, Eva🎃

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.