Stijve van een jongen voelen

Hoi meiden,

Waar ik nieuwsgierig naar ben, hebben jullie weleens gevoeld dat de jongen waarmee je stond te zoenen een stijve kreeg of als je bv op zijn schoot ging zitten? Hoe vond je dat, leuk of juist niet? Voelde het als een soort compliment? Deed je misschien iets om het beter te voelen of nam je wat afstand? Hoe vond die jongen het op dat moment, schaamde hij zich of helemaal niet?

25 jun 2014, Jamie


Reacties

plaats reactie
1

je moet het als een compliment zien en toen ik het voelde stelde ik de jongen op zijn gemak en deed ik gwn het zelfde en kwam iets dichterbij. hij schaamde zich niet ( gelukkig )

27 jun 2014, 11:06, tousesomething
2

Ik zat op zijn schoot te zoenen, en voelde het toen. Ik kwam wat dichterbij en het voelde eigenlijk wel goed. We gingen gewoon door met zoenen, en verder niks aan de hand.

29 jun 2014, 11:06, GIRL
3

Dat heb ik best wel vaak met m'n vriendje,
wat ik wel jammer vind..
Als ik dat voel dan stopt hij altijd met zoenen en dan denk ik van ja.. je mag best door gaan xd, dan zijn we bijv pas 2 minuten ofs aan t zoenen :p

21 jul 2014, 10:07, Love
4

Toen ik het voor het eerst voelde stopte mijn vriendje met zoenen en zij sorry ik zei toen geeft niet het voelde best fijn uit eindelijk zijn we naar zijn huis gegaan en hebben we bijna seks gehad

23 jul 2014, 00:07, Anoniempje
5

Mijn vriendje kreeg een stijve bij mij op de bank .
Hij vroeg wil je hem niet even vast houden .
Ik schrok zo dat ik wegliep had er later spijt van .

22 feb 2015, 23:02, Banaan
6

Ik was een keer alleen thuis met mijn vriendje ik ging op zijn schoot zitten en toen zat ik niet zo lekker dus ik bewoog ff heen en weer. Ik zat weer lekker en toen voelde ik wat langs en dacht ik hij heeft een stijve dus we begonnen te zoenen en verder

7 jul 2015, 11:07, Hoi
7

Mijn vriendje en ik lagen in zijn bed te zoenen, en toen kreeg hij een stijve, ik werd fck geil en stak zijn stijve in mijn kut

30 nov 2015, 13:11, Geilerdenwilseks
8

Ik en mijn vriend stonden te zoenen in een parkje en toen voelde ik zijn stijve... Ik vroeg : heb je een stijve?
Hij zei : ja, dat komt door jou. Wil je m vasthouden?
Ik werd een beetje opgewonden en zei: jawel hoor
Hij trok me mee de bosjes in en kleedde me uit, hij kleedde zichzelf daarna ook uit en we hadden daar seks gehad. Het was wel spannend, want het was best druk in het parkje.
Ik was toen al 24 en we deden het voor het eerst zonder condoom toen. Inmiddels ben ik bevallen van mijn dochtertje en ben ik zwanger van nog een meisje. Ik houd zo veel van hem💗 (Volgende maand gaan we trouwen)

1 dec 2015, 10:12, IkhouvanjouX
9

ik zat pas op de schoot bij mijn
vader ik voelde toen ook dat hij een stijve had
wie heeft dat ook wel eens gehad ?

6 dec 2015, 15:12, pinkgirl
10

wie antwoord mijn vraag hier boven ?

7 dec 2015, 13:12, pinkgirl
11

oke dat is best wel akward.....

Kwam dat omdat jij op zijn schoot zat??

8 dec 2015, 16:12, 611219
12

ik weet niet ik voelde ineens iets hard
ik hoop niet mijn schuld was

8 dec 2015, 18:12, pinkgirl
13

Oke dat is een beetje.....

Wanneer is dat gebeurd??

11 dec 2015, 23:12, Nameit
14

een maand geleden hoezo ?

12 dec 2015, 18:12, pinkgirl
15

Nou ehm miss is dit wen beetje een late reactie maar ehm das niet echt normaal ofz dat dat gebeurt

31 jan 2016, 13:01, 611219
16

hoi me vriendje heeft als hij wakker woord altijd stijven. en gaan dan even lekker te keer in bed. dat is best wel fijn om te doen alleen tijdens de seks. moet hij even stoppen. dan moet hij naar de wc. hebben juli dat ook.

31 jan 2016, 21:01, inge
17

@geilerdenwilseks: Ben jij vaak geil?

8 aug 2016, 19:08, Onbekend123345
18

ik wil mijn vriendje een stijve tijdens het zoenen laten krijgen weet alleen niet echt hoe.... moet ik er gewoon aan zitten of gewoon blijven zoenen en moet wachten totdat hij een stijve krijgt... van het zoenen met mij... wie heeft tips hoe ik dit moet doen. en ik wil niet opdringerig doen.

29 jan 2018, 21:01, girl.die.hulp.nodig.heeft.
19

Ik heb ervaren dat een jongen bij mij op schoot ging zitten, dat hij een stijve er van kreeg (voelde het toen ik stiekem over zn broek streelde)...wie heeft dit ook eens ervaren?

19 feb 2018, 19:02, Tamara
20

Ik heb nog nooit gezoend maar eigenlijk wil ik dat stiekem wel voelen (een stijve voelen en zoenen voelen)
Hoe voel zoenen eigenlijk?

20 feb 2018, 20:02, Nieuwsgierige
21

hoi heb vorige week, me vriendje zijn pik mogen vasthouden, het voelde best wel lekker, we waren bij mij thuis, we zaten bij mij op me slaap kamer, en vroeg of ik zijn pik mocht vast houden, dat voelde best wel lekker.

21 feb 2018, 03:02, #k#
22

@nieuwsgierige

Het voelt heerlijk aan. Dus je hebt geen vriend neem ik aan? gewoon eens proberen zou ik zeggen :)

PS: als je hem op je schoot zet en dan zoent is heel fijn :)

21 feb 2018, 11:02, Tamara
23

Ik zat laatst op mijn vriend zijn schoot, hij deed mijn BH uit. Toen werd ik een beetje zenuwachtig.. Ik liet hem doorgaan en ploep daar ging ie omhoog! Het voelde erg lekker. We gingen naar zijn kamer en daar liet hij zijn stijve zien. Hij vroeg: 'wil je hem proeven'? Ik zei zenuwachtig: 'Ja hoor'.

Ik geef jullie de tip om niet zenuwachtig te worden. Het gevoel van zijn stijve die omhoog gaat is zó lekker. Gebruik wel een condoom om het veilig te doen! Verder heb ik heerlijke seks met hem gehad diezelfde dag. Nu zijn we een jaar verder, en we hebben plannen om binnenkort te trouwen. Veel succes iedereen! :D

7 jun 2018, 11:06, Anoniem ;)
24

Mijn vriendje had een keer een stijve terwijl ik op zijn schoot zat. Ik werd super geil. We gingen naar zijn kamer en daar hadden we seks. Later liepen we in een parkje en toen zaten we op een bankje en we zoende en toen ging ik op zijn schoot zitten. Hij kreeg een stijve. Hij trok mij de bosjes in. We hadden geen condoom dus het was de eerste keer zonder. Ik werd ongeveer een week later zwanger van een zoontje. Ik ben nu zwanger van een dochtertje over 4 weken gaan we trouwen.

5 jul 2018, 20:07, Bijna getrouwde moeder
25

Hallo. Ik ben een meisje van 16 jaar en soms zit ik wel op de schoot van mijn pappie. Laatst zaten wij GTST te kijken toen hij Katja Schuurman zag voelde ik iets groeien. Het was zijn pik. Ik voelde het tegen mijn bil aan en hij zei niks. Toen ben ik naar mijn hand naar zijn bobbel gegaan en ben het gaan strelen. Hij zei: wil je meer zakgeld ofzo. Ik zei ja. Okee en toen bleef ik strelen. Na een paar minuten ging hij weg. Ik dacht dat hij boos was maar hij kwam naakt terug met een dikke pik. Ik heb voor het eerst iemand afgetrokken en gezogen. Het was redelijk apart maar wel fijn. Mijn moeder weet het nog niet. Is dit normaal?

6 jul 2018, 14:07, Daphne
26

Ik denk dat 9 van de 10 verhalen niet eens waar is haha. Iedereen doet zo stoer. Jullie hebben nooit een wippie gemaakt man. *

*** dit bericht is aangepast door de moderator ***

6 jul 2018, 14:07, Ad
27

Ik zat een keer op schoot bij mij n vriendje. Hij kreeg en stijve. Ik werd geil en hij kleden mij uit en daarna zich zelf en toen hadden we seks hij pakte zijn stijve en stopte hem in mijn kut. We hadden seks. Het was zo lekker en wild. We hebben allemaal nieuwe standjes geprobeerd. Ik ben nu zwanger. Dit was de eerste keer dat hij we seks hadden zonder condoom

6 jul 2018, 21:07, Zwangere moeder
28

Ik ging laatst op de schoot van mijn vriend zitten , en toen ging ik een beetje bewegen en toen kreeg die een stijve , ik was al geil en toen gingen we naar mn kamer toe en toen ging ik hem aftrekken en het was zo leuk en fijn!

21 sep 2018, 23:09, Tessa

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.