stiekem eten

Hoi ik eet heel stiekem ongezonde dingen. Als mijn ouders weg zijn plunder ik de voorraad kast leeg, na school fiets ik snel even naar de mc donalds om een hamburgertje te halen kn de pauzes koop ik chocolade repen uit de automaat. Laatst scheurde ik uit een broek, ik had al gemerkt dat hij iets strakker zat maar nooit over nagedacht dat ik misschien aangekomen zou zijn. Mijn ouders werken bij een afslank bureau ofzoiets in ieder geval waar iedereen dun is en ik durf dus niet aan hen te vertellen dat ik aankom. Tegenwoordig heb ik een zichtbare buik 86cm alleen dat mlchen ze niet zien ik sop mijn buik dus in mijn broek. Toen mijn broek openscheurde keken mijn ouders en werden boos ik moest mijn broek uit doen maar toen........ toen zagen ze mijn buik en keken me vies aan.
wat moet ik doen? Afvallen? Grotere broeken kopen?

31 aug 2015, ik


Reacties

plaats reactie
1

Hay,
Okay om te beginnen zullen je ouders niet denken ieuw, als ze werken bij een afslank bureau werken ze niet met dunne maar met dikke mensen, want dunne mensen hoeven niet af te slanken ;)
Verder moet je altijd op je gewicht letten, niet te dun, niet te dik. Overal op het internet kan je vinden wat een gezond gewicht voor je is. ( doe een paar checks om resultaten te vergelijlen)
Snacken is iets wat iedereen doet, maar als je ermee stoppen wilt neem dan bijv. geen geld mee naar school maar een extra boterham. Op deze manier eet je toch, maar kan je niets kopen. Ik geef de tip gewoon te stoppen met snacks en verder gewoon door te gaan met leven zoals je hem nu leid.
Veel succes en een dikke kus van mij.

31 aug 2015, 23:08, Auriana
2

Hey,
Klinkt bekent ik plunder ook met enig regelmaat de voorraadkast.

Ik sluit mij aan bij auriana. Je ouders houden van je en zullen niet met afschuw naar je lichaam kijken.

Verder is het misschien een idee om een lijst te maken met wat valt onder ongezond en daar punten aan toe te kennen en dan met jezelf af te spreken hoeveel ongezonde punten je mag op een dag. Ik weet niet of het werkt ik ga er volgende week mee beginnen maar ik vond het het delen waard.

Veel liefs,
Crocro

26 jan 2016, 18:01, Crocro

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.