Stiefmoeder

15 mijn moeder overleden aan het gevolg van kanker. Ik was toen 14 jaar en bleef alleen achter met mijn vader, broer en 2 zusjes. Mijn broer ging op kamers in Amsterdam. Mijn vader stelde ons na ongeveer 4 maanden sinds mijn moeders dood voor zijn nieuwe vriendin voor Kimberly. Kimberly is 25 en is daarmee 16 jaar ouder dan mijn vader. Mijn vader begon meteen met alle spullen van mijn moeder te gaan weggooien of op zolder te legen. Na ongeveer 3 maanden zei mijn vader dat Kimberly bij ons kwam wonen. Kimberly mag mij en mijn broer niet echt. Wel heeft ze een goede band mijn mijn jongere zusjes. Mijn jongste zusje die nu 3 is noemt dr zelf mama en mijn vader vindt dat gewoon goed zelfs al is het niet haar moeder. Nu is Kimberly nog erger dan ooit ze gebruikt mijn moeders tassen en ze slaapt op de helft waar mijn moeder vroeger sliep. Ook claimt ze mijn vader. Mijn vader en ik deden toen mijn moeder er nog was elke maand iets leuks met z’n tweeën zoals bowlen of samen uit eten (dit deed hij met al zijn kinderen 1x per maand) maar dat is nu ook gestopt. Kimberly maakt mijn leven een hel. En als klapper op de vuurpijl Kimberly en mijn vader krijgen ook nog samen een kindje. In eind januari is Kimberly uitgerekend.

Ik weet niet meer wat ik er mee moet doen. Ik kan niet met Kimberly nog langer uithouden. Ze haalt het bloed onder mijn nagels vandaan. Ik ga namelijk niet het huis uit als er iemand moet gaan is het Kimberly. Ik was tenslotte eerder in het huis dan Kimberly

6 aug 2020, Sienna

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.