Stick and pokes?

Hoi,
Heeft iemand ervaring met stick and poke tattoos? Hoelang blijven ze? Hoe diep moet je prikken? Xx

24 aug 2019, Eva


Reacties

plaats reactie
1

Beste, eva zelf heb ik geen stick and poke tattoos maar het is pijnlijk volgens veel mensen heel pijnlijk. Zelf duurt het ook lang voordat die tattoo af is gemiddeld ook een paar uur kost het. Ze blijven niet lang het hangt af hoe groot de tattoo is. Hopelijk heb ik je geholpen met dit antwoord.

24 aug 2019, 21:08, juliatje.
2

Godzijdank hebben wij juliatje weet zij weet alles

8 sep 2019, 14:09, André
3

Beste, André snap niet echt wat je met het bericht bedoeld, maar vind jammer dat je berichten vaak een negatieve toon hebben.

8 sep 2019, 21:09, Juliatje.
4

Hoi, ik heb weleens een kleine stick and poke gezet bij mezelf, houd er rekening mee dat je veiloge ink gebruikt en alles steriliseert. verder doe ik meestal dat je soortvan voelt dat je door een stukje gaat ofz dus ong 3/5 mm diep en ze blijven vaak ong 4 maanden maar dan zijn ze al aan het vervagen. Ik doe altijd niet de hele tatoo on een keer ik doe meestal 5x er over heen iederedag tot dat het resultaat gewenst is, als je minder pin wilt moet je het gwn in een keer doen hoor

15 dec 2019, 12:12, Anonniem

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.