STEL JE VOOR!

Heey hier kan iedereen zich voorstellen vertel je hobbies en naam enzo en leeftijd en kies maar wat!

10 okt 2017, Sila


Reacties

plaats reactie
1

Lieve Sila, ja zou ik wel willen. Dat je je naam kan kiezen en je leeftijd. (Toen kreeg ik het pas door, wat de opdracht was πŸ˜…, ik las het wat slechter, ik ben moe.) Leuke opdracht, nu heb ik hem door.
1. Ik heet Eva, en me 2e naam is Anna, Emma. Allemaal heel geliefde namen. Al heel lang Eva.
2. Mijn hobby's zijn er best veel. Tekenen, knutselen, tv kijken, leuke site's bekijken, mensen helpen, zwemmen, springen als sport, slapen, me lichaam verzorgen, eten haha (geen vlees), kletsen, natuur, fasihon.
3. Ik ben ook een beetje verliefd, dat vind ik leuk.
4. Als mensen blij zijn om een leuke reden, en ik mag hun straal ik ook helemaal. Mijn klasgenoot Lynn (😒)
5. Ik heb heel veel lievelingskleuren, roze, lila, zeegroen.
Echt een leuk idee, zo zie je mijn een beetje. Oh en mijn uiterlijk, dan krijg je een beeld van me haha.
1, Ik heb blond haar tot me borsten. Meestal los, een staart, of een vlecht. Ik heb redelijk vol haar.
2, ik heb groen, bruine ogen.
3, Helaas ben ik te dun, heb ik ondergewicht. Want ik ben 1.59 en weeg 43. Dus ja helaas te dun, maar het is zo, ik kom toch niet aan helaas.
4, Ik heb cupmaat B best klein, ik zou wel grotere willen, maar zoveel willen dat.
En nog wat anders. Ik ben ongesteld, ik heb op mijn 10e over haar doneren gekeken. En ik ben geboren in Rotterdam, ik ben ruim 2 maanden te vroeg geboren. 11 weken. Ik ben nog niet helemaal af, en ik heb ook autisme. Echt overal een label voor nodig, voor alles is een naam. Daar word ik gek van. Het is heel leuk
(vind ik) om zo open te zijn en dingen te vertellen. Ik hou van deze topic's πŸ’‹πŸ€³πŸ™‹β€β™€οΈ

10 okt 2017, 19:10, EvaπŸ‚
2

Eva mijn naam is ook lynn πŸŽ‰

10 okt 2017, 19:10, Lynn
3

Okay, leuk!!

Ik ben Appelflap, 14 jr. Mijn naam heb ik nog nooit gezegd, maar eens moet de eerste keer zijn. Hoi, ik ben Cato.
Ik heb een zusje, een zus en een broer. Ik ben gek op viool spelen en creatief zijn.
Doei!

10 okt 2017, 19:10, Appelflap
4

Ik bedoelde jou niet denk ik. Want hoe zie jij er dan uit? Of uit welke landen kom jij? Ook mooie naam Lynn. Hee lieve Cato, haha leuke naam. Mag ik je ook Cat noemen? Als bijnaam? Eigenlijk heb ik ook een zusje, maar ze is dood gegaan. Ik hou ook van creatief zijn, viool heb ik nooit gedaan. Maar lijkt me leuk. πŸ’‹

10 okt 2017, 19:10, EvaπŸ‚
5

Hoi, ik ben Luna.
Ik ben 14 jaar, een enigskind, ik ga wel veel met m’n familie om, nichtjes en neven etc. Die aanschouw ik als broers en zussen, dus je kan degelijk wel zeggen dat ik een groot β€œgezin” heb.
Ik hou van muziek luisteren, series kijken, tekenen, luisteren naar anderen en sushi! (Guilty!)
Ik hou trouwens ook van lachen!
Ik probeer sporten een beetje bij te houden, maar zo sportief ben ik ook weer niet.. oeps..

Ik heb blond haar, haar lengte net iets over schouders, ik heb groene ogen, scheve lach :/ en scheve lippen.. maar ja, wat kan je er aan doen..

Ik denk dat ik zo wel genoeg over mezelf heb gezegd? Denk ik..

Liefs x

10 okt 2017, 21:10, Lunaa_x
6

Hoi lieve Luna, ik vind groene ogen echt heel mooi, met blonde haren. Leuke antwoorden. πŸŽ€

11 okt 2017, 13:10, EvaπŸ‚
7

Hoi ik ben een meisje van 15 jaar oud. Ik hou van sporten , tekenen en met vriendinnen afspreken Ooh ja en niet te vergeten netflixen natuurlijk πŸ˜‚πŸ˜‰ ik heb een bruine labrador waar ik heel erg van hou. Ze is zacht en echt me steun en toeverlaat. Ik doe ik TL en zit in de 4e. Dit jaar doe ik examen wat wel spannend is maar het komt vast goed. Helaas heb ik een eetstoornis. Ik geloof in herstel en daar ga ik dan ook voor. Verder ben ik een normale tiener haha. Later wil ik graag juf worden. Nou dit was mijn verhaal en dus bij deze : Hoi allemaal πŸ™‹πŸΌ
Groetjes

11 okt 2017, 15:10, Floortje14
8

Ik wil ook juf worden haha.

11 okt 2017, 17:10, EvaπŸ‚
9

Hey Eef je mag me wel Cat noemen haha.. Maar Appelfap is naar mijn mening leuker. Hoe gaat het Eefje, met jou?

XXX

11 okt 2017, 19:10, Appelflap
10

Oké haha, dan noem ik je weer App. Met mijn gaat het redelijk. Want de leraar is heel onaardig, en dom. Ik heb een angststoornis en hij vind dat mijn schuld. Hoe gaat het met jou liefie? Love You 🌠
Trouwens ik wil nog een topicover de feestdagen maken.

11 okt 2017, 19:10, EvaπŸ‚
11

Super leuk Eva !

11 okt 2017, 20:10, Floortje14
12

Bedankt Floor, beterschap met je stoornis nog. πŸ™‹πŸΌ

11 okt 2017, 20:10, EvaπŸ‚
13

Heel lief Dankje Eva !

17 okt 2017, 18:10, Floortje14
14

Graag gedaan!

17 okt 2017, 19:10, EvaπŸ‚

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.