Sportief, maar buikje gaat niet weg.

Hoi, ik ben een 23-jarige man, 185 en 75 kilo. Ik heb een vrij goede conditie (vo2max ongeveer 53). Ik loop geregeld hard en ga 1-2 per week naar de sportschool. Ook wandel en fiets ik veel. Mijn benen zien er sportief uit, m’n armen zijn slank, het enige wat maar niet verdwijnt is mijn buikje. Mijn hele lichaam is niet dik, behalve, dat ik een buikje heb. Het is niet moddervet, maar wel dik genoeg dat je het in een t shirt redelijk goed kan zien zo in de zomer.
Hoe kan ik dit toch laten verdwijnen? Ik heb dus een actieve levensstijl. In vergelijking met vrienden beweeg ik denk ik meer dan het gemiddelde. Ik doe alleen niet veel krachttraining.
Qua voeding ben ik denk ik ook gemiddeld. Ik eet niet de hele week gezond, er zit af en toe wel een pizza, biertje of patatje bij, maar niet elke dag en ik eet ook genoeg fruit en groente.
Ik zie sommige vrienden zakken chips wegeten zonder veel beweging die een slanke buik hebben, maar bij mij lijkt het er gewoon niet in te zitten?
Sinds ik kind ben heb ik al een buikje. Is er een andere manier dan misschien 7x per week krachttraining doen en nooit meer iets ongezonds eten om er van af te komen?

1 jun 2023, Buikie


Reacties

plaats reactie
1

Je kan niet een specifiek deel van je lichaam af laten vallen, dus dieet heeft miz voor jou geen zin. Biertje laten staan (als je alcohol wilt dan Vodka of Gin) en buikspieren trainen. Verslapte buikspieren laten nml je ingewanden naar buiten zakken.

1 jun 2023, 10:06, T
2

Er op letten dat je niet teveel koolhydraten eet. Die zorgen vooral voor extra buikvet. Verder is het aanleg. De een heeft eerder kans op een buikje dan de ander

3 jun 2023, 01:06, Rachel
3

Vaak houden mensen hun buik in voor de schijn, iedere vrouw heeft wel een buikje maar modellen en meiden op insta houden die in, je baarmoeder en darmen moeten er inpassen dus dont worryxxx

13 aug 2023, 18:08, D

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer