soorten afscheiding

heii,
ik heb al bijna een jaar last van afscheiding maar het is steeds anders, de ene keer is het heel erg slijmerig, of echt heel veel en juist waterig, ook is het soms heel hard aan het worden en dan kan je het een soort van afpellen, soms als het opdroogt is het geel en soms ook heel donker geel.
is dit allemaal normaal? na hoelang afscheiding wordt je ongesteld??

xx (meisje 13 jaar)

25 mrt 2017, x


Reacties

plaats reactie
1

Verschillende soorten afscheiding is gewoon normaal, net zo lang het niet groen is, maar de ggd wist mij te vertellen dat zegmaar wanneer het heel erg slijmerig is dat dat eigenlijk voor het eitje is dus zou dat ongeveer tussen de keren zijn wanneer je ongesteld bent. Succes ermee xx

26 mrt 2017, 13:03, Terraa xx
2

Ik heb het zelfde en ik zou ook graag willen weten wanneer ik ongesteld word.

Xx

26 mrt 2017, 17:03, Je bent niet de enige.💗
3

Ik heb al 2 jaar wit geelig afscheiding maar dat betekent niet zo veel. Als het bruin wordt ben of wordt je het.

26 mrt 2017, 19:03, Anoniempje 200
4

Wat bedoelen ze met bruin? Ik heb wel echt dat het heel donker geel is. Is bruin lichtbruin of echt donkerbruin?
Xx

26 mrt 2017, 20:03, X
5

Dit is heel normaal! Licht bruin is geen teken van ongesteldheid. Als je rood slijm hebt dan pas ben je ongesteld. Bij donker geel is het dus gewoon normaal!

2 apr 2017, 13:04, M.c

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.