Soa via mijn moeder?

Ik ben een meisje van veertien en heb dezelfde kledingmaat als mijn moeder. Nu trekken we elkaars onderbroeken en T-shirts wel eens aan.

Alleen, stel mijn moeder heeft een soa en ik trek haar onderbroek aan, is het dan besmettelijk? Ik zit hier zo mee dat ik geen ondergoed meer durf aan te doen (want zij doet het mijne ook wel eens aan). Kunnen jullie mij alsjeblieft helpen

2 apr 2016, Een ondergoedloos meisje


Reacties

plaats reactie
1

1 waarschijnlijk heeft je moeder geen soa
2 je kan geen soa krijgen behalve als er een pik in je word gestoken (mond, anus, vagina) dus ook niet van een vieze pleebril of onderbroek
3 onderbroeken worden gewassen!

6 apr 2016, 16:04, anonymous
2

Doe geen onderbroek aan dat is englijk niet nodig want als je broek aan doe en onderbroek dat spant dus zonder onderbroek is loser en fijner en lekker ook en je gaat u goed voelen dus op het einde doe allen broen zonder niks onder

2 jul 2017, 10:07, Momo
3

Allen broek zonder niks onder

2 jul 2017, 10:07, Momo
4

Ehm hopelijk was je je onderbroeken voordat je ze van elkaar aandoet.. dus dan is het geen probleem

2 jul 2017, 21:07, Tja
5

6 apr 2016, 16:04, anonymous
Idd soa krijg je niet zomaar. Er zijn er wel die je wel zonder seks kunt krijgen.. Is vrij nieuwe, heb me er ooit op moeten,late testen namelijk.

3 jul 2017, 09:07, bikinigek
6

leuk

3 jul 2017, 18:07, doei
7

Ik draag geen ondergoed al meer dan jaar en half en ik voel mee goed losser lekker dat is niet nodig

6 jul 2017, 00:07, Momo

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.