Snijwonden verbergen.

Ik snij mezelf, en ik doe het op me boven arm. Mijn ouders mogen er niet achter komen dat ik doe! Hoe kan ik het beste verbergen? Het is bijna zomer,dus het is raar als ik in een lange mouwen ga lopen.

19 apr 2015, xLOOLx


Reacties

plaats reactie
1

Misschien kun je het verbergen met een pleister of met foundation

19 apr 2015, 20:04, Ik
2

lieve xLOOLx,

S T O P! Weet je hoe ongelooflijk slecht dit voor je is?! Weet je dat wel? Google eens op "gevolgen snijden". S T O P er nu mee of je zult er later heeel veeel spijt van hebben. Alsjeblieft stop en @Ik; ga je haar serieus advies geven?! Ben je wel goed in je hoofd? Dit heeft verschrikkelijke gevolgen!

Alsjeblieft, alsjeblieft, alsjeblieft STOP, STOP,
STOP GEWOON!

Liefs,
iemand die heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag wil dat je stopt met snijden

20 apr 2015, 11:04, Stop, stop, stop
3

hee ik zou er echt mee stoppen!!
je krijgt er superveel littekens van, en die zijn soms blijvend..
ik snij mezelf en het word hoe langer je het doet, alleen maar erger..
probeer ermee te stoppen, en ik wil je er graag mee helpen,
ik probeer ook te stoppen, en als het mis is gegaan, weer opnieuw proberen!

xx

20 apr 2015, 14:04, Carleen
4

******
snijden is niet goed!
lieve lool hoe gata het?

xx

* dit bericht is aangepast door de moderator

21 apr 2015, 18:04, Carleen
5

heeyy,
heb het zelf ook gedaan. zomers deed ik hempje met een vest aan en als ik alleen was of met vrienden waar je een smoes kunt gebuiken deed ik hem uit, maar het probleem is je ouders komen er wel een x achter er blijven littekends staan...

22 apr 2015, 20:04, teun
6

ik weet dat het moeilijk voor je is het beste is om met iemand er over te praten.. niet met een psygoloog want die gaat gelijk denken dat je een mogool ben en zo (heb ervaring er mee) je moet praten met vrienden want je vrienden steunen je het best.
ik heb er zelf 5 jaar mee gelopen en ze hebben het bij mij nog niet ontdekt alleen me beste vriendinnen weten het.
ik ben er nu inmiddels mee gestopt en gaat wel weer oke met me.
de beste manier om te stoppen om alles met een scherpe rand weg te leggen zodat je dat 1. niet kan zien en 2. niet meer er bij kan.
maar je vroeg om tips en ik weet als 1 van de beste tips krijgen het beste zijn dus.. een laag foundation en dan bij werken met conciler

maar het beste is gewoon proberen te stoppen en met een vriendin praten

28 mei 2015, 16:05, XxcluesxX
7

Heeii,
als ik jouw was zou ik het niet tegen veel mensen zeggen.
ik heb namelijk tegen een vriendin iets gezegd en binnen een week wist mijn moeder het. Je moet diegene echt heel erg goed vertrouwen!

Maar als ik jou was zal ik er mee stoppen, het is niet goed voor je.(ik moet er ook mee stoppen en ik weet dat dat moeilijk is)

Ana

28 mei 2015, 22:05, Ana
8

Hee,

Snap dat het moeilijk is maar plss stop ermee. Ik heb het ook gedaan en krijg er nog steeds reactie op..
mensen komen er toch een keer achter..
Hoop dat het luktt heeel veel sterkte en succes ♡

Groetjess R

19 sep 2015, 00:09, R
9

Stay strong! <3

20 sep 2015, 22:09, kleintje

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.