Snijden/eetstoornis

Hey. ik ben een meisje van 13 en ik heb een eetstoornis waardoor ik veel veel veel te dun ben "zegt iedereen" ik vind van niet naar oke. Ik weeg maarliefst 32 kilo en ik weet ook niet het gemiddelde van een 13e jarige. Laat even weten❤ maar zoals ik zei. Ik snijd mezelf maar ook niet een beetje ik heb me sneen geteld "beetje raar" Maar het zijn er 22 "Groote" En 14 "kleine" Ik heb vaak gym op school op dinsdag en donderdag.en zoals je kan raden ben ik altijd op die dagen ziek. 😅omdat we bij de gym geen lange truien morgen dragen. Dus dan ziet iedereen die sneen. Ik snijd mezelf al 3 maande en het ziet er heel lelijk uit. ik wil ook stoppen maar ik voel me zo rot dat ik het blijf doen. 1 iemand van me vrienden weet het en hij Maakt zich veel zorgen. Ik vind dat zielig dus ik wil heel graag tips voor te stoppen, onder gewicht, de gym en voral om echt van het snijden af te komen bedankt voor het lezen ❤ graag tips

17 feb 2020, Prive??


Reacties

plaats reactie
1

hey het komt goed
ik ben 17 en heb de zelfde problemen ik kan zelf nog niet veel helpen met eet problemen want daar struggle ik zelf nog wel mee met het snijden zou ik zeggen blijf weg van de scherpe dingen en probeer met tekenen op je arm/ hand of doe een ijsklontje op je arm (tint het rood met foodcoloring)
dat zijn de tips
you van do this

18 feb 2020, 21:02, emo kid<3
2

Hoi hoi. Ik ben 12 en weeg 57 kilo ofzo. En mijn BMI is goed . Dus ja , je bent niet echt op gezond gewicht. Ik vraag me af. Weten je ouders het.
Maar ik heb geen tips maar wel heel veel sterkte en geluk en liefde van mij❣️

19 feb 2020, 22:02, D💞
3

ten eerste hoe lang ben je dan kun jeje bmi uitrekenen, gebruik aloe vera gel elke dag in de avond voor je gaat slapen en het liefst ook in de ochtend (wel eerst laten drogen voordat je er iets overheen doet) dat helpt tegen littekens, om het te verbergen zou ik zeggen concealer een heleboel (dat werktbij mij tenminste) en voor de gym je kunt doen alsof je een blessurw hebt en niet mee mag gymen, dan kun je bijv gwn een jasje aanhouden en hoef je niet “ziek” te zijn.
overigens heb ik ook een eetstoornis en een depressie, dus ik wens je veel succes, vraag om echte hulp voordat je te mentaal diep gaat want terugkomen gaat dan niet zo makkelijk meer

21 feb 2020, 09:02, A.
4

Ik ben 1.60

24 feb 2020, 13:02, A.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.