Snel afvallen voor school

Dinsdag ga ik met school naar het binnenzwembad in de stad en zijn er manieren om dunner te lijken/ zijn/ worden in korte tijd?? In bikini moet ik dus ja en ben niet dik maar wil strakke buik Dus wat moet ik doen in een korte tijd ?
- welk eten is goed?
- welke oefeningen dagen van tevoren?
- hoe lang van tevoren moet ik wat eten?
- wat zal ik ontbijten voor strakke buik?
- iets minder drinken voor strakke buik?
- enzovoort

19 aug 2016, Tralalala


Reacties

plaats reactie
1

En wat moet ik nu even echt niet eten ? Waar krijg je een opgezette buik van?

19 aug 2016, 15:08, Tralalala
2

Veel water drinken! En je buik inhouden! Je kunt niet afvallen in zo,n korte tijd.. Maar de dag als je gaat zwemmen niet zo veel water drinken.. Anders heb je een blubber buik met veel drinken erin (trekt weg binnen 1 uur ongeveer

19 aug 2016, 23:08, Kirsten
3

Komende dagen heel weinig zout eten (zo min mogelijk, maar max. 2 gram per dag). Zout houdt vocht vast, waardoor je dikker lijkt en je (buik)spieren minder goed zichtbaar zijn.

De komende dagen je spieren, met name je buikspieren, nog flink trainen helpt ook om slanker te lijken. Tot slot zou je vlak voordat je gaat zwemmen naar een sauna kunnen gaan en/of heet douchen, hierdoor zweet je veel vocht uit waardoor je er ook slanker uitziet.

20 aug 2016, 00:08, Timo
4

Niks ongezonde eten en heel veel fruit met water Chili peper en honing dus in alles wat je eet peper en zelfgemaakte detox drankjes

20 aug 2016, 23:08, Dikkeapel

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.