snapchat met pedo help me!!!! aub :C

kan iemand mij aub helpen???
ik was namelijk op snapchat bezig en ik kreeg steeds volg verzoeken van .... uiteindelijk had ik heb geaccepteerd toen 2 dagen later begon hij te chatten met mij, hij dwong me dat ik mijn shirt uit moest doen, hij stuurde steeds fotos van zn pik en ik moest maar kijken... en hij noemde me maar sletje ik besefte niet dat ik in een vast chat ding zqat met een pedo na ongeveer 3 maanden heb ik mijn snapchat account verwijderd ik was er klaar mee! ik dacht eerst om zelfmrd te plegen maar heb dit uiteindelijk toch niet gedaan want dan zou ik mijn vrienden en familie pijn doen :C ik heb nu heel veel buikpijn en alles wat er is gebeurd. wat kan ik doen want ik durf er echt niet met mijn ouders over te praten.
help me
ik zit hier echt zo erg mee

17 aug 2016, lieve


Reacties

plaats reactie
1

Misschien met bijvoorbeeld je beste vriendin, een vertrouwen persoon of misschien hier op de char

17 aug 2016, 13:08, Girl
2

Denk er niet na en je bent 100% geen slet ofzo juist die man is dat

praat gewoon gezellig met je vriendinnen en praat met hun er over maar ik zou het niet aan mijn ouders zeggen ... maak weer een nieuwe account en zoekje vrienden op en vraag om vrienden en als je vrienden accepteren moet je zeker over hun praten

ik heb ook snapchat en er was een jongen die ik niet ken vroeg om vriendenverzoek ik ging ook accepteren en hij zij "hallo" enzo en toen vroeg ik aan mijn vrienden of hun die jongen kennen . Toen hun allemaal nee zij ging ik die jongen blokkeren :) zo makkelijk is het

17 aug 2016, 15:08, gezonde meid
3

nooit je late dwingen...

18 aug 2016, 01:08, Bikinigek
4

.. waarom zou je daarom zelfmoord willen plegen

22 sep 2016, 19:09, ...
5

Praat zeker met je ouders.
***
Ga lekker met je vriendinnen kletsen in plaats van (zogenaamd anoniem, wat je dus niet ben) achter een schermpje te zitten.

* Dit bericht is aangepast door de moderator.

23 sep 2016, 15:09, Jaja
6

Ik heb zoooo vaak verzoeken gekregen en dat waren gewoon bekende namen en soms het nummer van mijn buurt dus voegde ik toe en gaat me dan belle en zegt 🍆📹 word ik zo gek van begon m uit te schelden word volkomen genegeert en en zegt neem op kom belle ik laat zoen dit dat en dan niet door 1account nee door 7 verschillende zodra ik diegene geblokeerd had maakte hij gewoon nieuw account en valt mensen van me school ook lastig

11 apr 2017, 21:04, Zomaariemand

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.