slijm maken

heeft iemand wel eens slijm gemaakt doegg
trouwens ik ben 15 ik wil het doen is het raar als je 15 bent?

3 jul 2017, xxx


Reacties

plaats reactie
1

Lieve xxx, nee tuurlik niet je bent nooit te oud vind ik. Met lijm en zuiveringzout, scheerschuim en lenzenvloeistof kun je het maken. Dat raad ik je aan

3 jul 2017, 19:07, Eva
2

Dankjewel Eva weetje ik zie jou bij zowat ieder forum ik hoop echt dat je niet stiekem een vieze ouwe man bent want je bent echt heeeeeeeeeel aardig!!!!
XXX

3 jul 2017, 21:07, xxx
3

Lieve xxx, haha nee ik ben geen oude man die vieze dingen doet. Ik ben een meisje van 12/13 jaar

12 jul 2017, 17:07, Eva
4

Hoe bedoel je slijm want lijm , lenzenvloeistof en scheerschuim moet je op bepaalde plekken niet gebruiken

12 jul 2017, 17:07, !!
5

IK BEN PRO HIERIN LOL
Ik heb net nog slijm zitten maken en het beste recept is:
Ingrediënten:
•Pva lijm ( wat doorzichtig opdroogt staat meestal op verpakking€
•scheerschuim
•body lotion
•kleurstof ( hoeft niet )
•maïsmeel ( hoeft ook niet maar is wel handig)
•baking soda en lenzenvloeistof of borax dat moet je bestellen en dat vind ik persoonlijk het beste werken!

Hoe je het doet:
-Giet een hoeveelheid lijm in een bakje ( zo veel als jij wilt)
- doe er ongeveer net zo veel scheerschuim in als lijm ( ietsje minder is het beste)
- doe er 3 pompjes body lotion bij ( licht eraan hoe veel lijm en schuim je hebt maar ongeveer 3 pompjes)
- doe er 2 schepjes maïsmeel bij ( hoeft dus niet perse)
- je kan er kleurstof bij doen en geur olie

Voor mensen die borax gebruiken:
Doe een theelepeltje borax in een kop met heet water en roer het tot alles is opgelost. Dat kan je Beetje bij beetje in je mix doen tot het slijm wordt.

Voor mensen die lenzenvloeistof gebruiken: doe 2 theelepeltjes baking soda in je slijm en mix, dan doe je er beetje bij beetje lenzenvloeistof bij tot het slijm wordt.

Hopelijk heeft dit geholpen!

12 jul 2017, 20:07, Yoghurtfactory
6

Hii miss een rare vraag maar waarom slijm wat moet je er mee???
Of wat doe je er mee😅

14 jul 2017, 08:07, 😅
7

Je kan er rustig door zijn. En kneden dat is goed voor je iq zeggen ze. En het is net als een fidget spinner.

14 jul 2017, 12:07, Eva

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.