Slanker worden xx

Hoi,
Ik wil slanker worden.
Ik ben niet dik ofzo, maar ik wil een strakkere lichaam.
Ik wil ook nii teveel trainen want dan word je breed... en dat wil ik juist nii.

Hoevaak moet ik per week trainen? En aangezien ik best veel ongezonde dingen eet... moet ik dat dan ook verminderen? Vind dat best wel lastig. Kan ik drm ook anders meer trainen?

22 jul 2019, Xxxx


Reacties

plaats reactie
1

Fewoon 3x per week
En elke avond stretchen

23 jul 2019, 12:07, Goed advies
2

Ja zeker ongezond eten hinderd een gezond lichaam dus zo min mogelijk ongezond eten is belangrijk dus geen:Frisdrank,kant en klaar maaltijden,taart,koekjes,mueslirepen,cornflakes,jam,appelstroop,chocopasta,chips,borrelnootjes,saus,crackers en toastjes met toegevoegde suiker,cake,snoep,suikerbrood en yoghurt met toegevoegde suiker o.a. Let ook op verborgen suiker zoals: Honing,druivensuiker en stevia.Maar met meer sporten red je het niet om slanker teworden terwijl je ongezond eet. Maar gezond eten en sporten zijn niet de enige dingen waar je op moet letten stress,je slaapatroon,hormonen,allergieen,aandoeningen en tumoren kunnen ook invloed hebben op je lichaam. Succes en zeg maar als je meer advies wilt.

23 jul 2019, 18:07, juliatje.
3

Hey breed is niet erg vinden de meeste juist mooi ik ben best wel slank en doe heel erg mn best om want aan te komen wat ook lukt dram niet teveel door want te dun is erger dat iets voller geloof me afvallen is geen probleem gewoon soms wat oefeningen doen met afwisseling dat helpt het beste x succes

26 jul 2019, 22:07, Guusje

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.