slaapfeestje met vriendinen

Ik zal me verhaal vertelle
In gr. 8 had ik een slaap feestje van een vriendin er kwamen nog twee anderen meisjes de gene van wie het slaap feestje was die zij toen zo van ja wie durft er met een meisje te tonge en een van die meisjes die er ook was riep Ik maar dat was als grap en toen zei de eigenaares van het feestje zeg maar Kom dan en toen ginge ze ineens tonge en toen keke ik en het andere meisje elkaar aan en toen zei die andere van ja kom wij doen ook dus wij ginge ook voor de lol zoene toen we met ze viere klaar ware zeg maar zeiden we zo oke dit is ons geheim en die anderen twee meisjes die het als eerste dede ginge naast elkaar liggen toen begonne ze opgevemonet weer te zoen en op elkaar te ligge en so en strele nou ga maar door en toen seide hun van ja kom jullie ook is lekker en toen ginge ik en het andere meisje ook en het is best wel lekker ensinds dien hebben we elke maand een slaap feestje en doen we het en ook wisselend en zo

7 jul 2020, maike


Reacties

plaats reactie
1

Als jullie het allemaal leuk vinden is er niks mis mee toch! Het is normaal dat je in de pubertijd alles een beetje wilt ontdekken en in jullie geval is dit daar ook onderdeel van :)
Veel plezier!

8 jul 2020, 00:07, Lau

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.