Slaan

Hoi, ik heb de laatste tijd veel stress van bepaalde dingen.
Word sneller geïrriteerd en chagerijnig en als ik boos ben of word dan wil ik Het liefst iemand slaan of ergens tegen aan als dat niet kan sla ik mezelf omdat ik me woede ergens kwijt moet en word ik boos op me zelf ik weet niet wat ik moet doen

10 jun 2018, Saartje123


Reacties

plaats reactie
1

Hey Saartje,

Wat vervelend dat je zoveel stress en spanningen ervaart de afgelopen tijd. Dat moet vast een machteloos gevoel geven dat je het niet op een andere manier kwijt kan dan boos worden en iets of iemand slaan.

Het belangrijkste is dat je de oorzaak van je stress en spanningen aanpakt. Wat geeft jou nu zoveel stress?
Probeer dit met iemand te bespreken bij wie je je goed voelt en die je vertrouwt.
De oorzaak van je stress en spanningen is vast niet zomaar opgelost, dus zul je waarschijnlijk nog wel woedeuitbarstingen krijgen. Hoe moeilijk het ook is, probeer niet iets, iemand of jezelf te slaan. Ik weet dat het erg moeilijk is, maar probeer je energie op een andere manier kwijt te raken. Ga rennen, springen, fietsen of tegen een kussen aan boksen. Voorkom dat je jezelf schade aandoet, daar krijg je later spijt van.
Ook denk ik dat het erg goed voor je is als je iemand om hulp kan vragen als je weer een woedeuitbarsting voelt aankomen. Heb je een goede vriend of vriendin of een familielid die je kan bellen als je weer hoog zit?

In ieder geval; blijf hier niet alleen mee rondlopen en bespreek het. Je hoeft dit niet alleen te doen!

Sterkte!

Liefs, Amy

10 jun 2018, 18:06, Amyxx

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.