Sexy proberen te zijn maar dan voel ik me onveilig

Soms heb ik een vrolijke dag en denk ik zo van ja nu ga ik me effe sexy kleden en alle jongens mogen mij zien maar dan kom ik op school trek ik mijn shirt zo hoog mogelijk en klaag ik alleen maar en voel ik me zo kut.

18 jan 2018, Yasita


Reacties

plaats reactie
1

Hey Yasita, leuke naam ;)
Je moet dragen waar jij je goed bij voelt. Doe gewoon een lekkere trui aan. als je je vrolijk voelt wil je je wel vrolijk BLIJVEN voelen, dus doe gewoon fijne kleren aan. En niet croped tops of weet ik veel wat, behalve als je daar niet ongelukkig van word. Misschien kan je zulk soort dingen wel eens op een feestje aan trekken, dan zien jongens je ook en ben je niet de enige die zich sexy kleed.
X

24 jan 2018, 22:01, Appelflap
2

Dankjewel appelflap

25 jan 2018, 17:01, Yasita
3

Hoi !
Ik had ook een keer dat ik een korte trui had aangedaan naar school. Ik voelde me heel onzeker en trok de trui steeds naar beneden. Maar toen ik thuis was en in de spiegel keek zag het er niet slecht uit. Dus mijn tip: als je die top of blouse weer perongeluk aan heb gedaan, neem een vest mee (en dan bedoel ik een warme vest die je dicht kan ritsen) en als je je onzeker voelt kan je die vest aan/dicht doen en voel je je niet meer onzeker!

26 jan 2018, 14:01, SGeeftTips&Reacties

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.