Sex met mijn vriendje

Als je onder de 10 bent kub je maar beter weg klikken.
Ik heb al 8 maanden een vriendje Tom(dat is niet zijn echte naam) en hadden laatst sex..
We waren op school en mijn vriendinnen hadden het allemaal over sex enzo en hoe lekker ze het vonden om gebeft te worden, maar ik was nog maagd. Mijn vriendinnen zeiden tegen mij:' wanneer ga jij eens sex hebben met Tom? Hij gaat het vast leuk vinden.' Waarop ik zei:'Ik zal het eens aan hem vragen het lijkt me namelijk ook best wel geil. Maar ik weet niet hoe dat moet.' Daarna gaven ze mij allemaal tips over standjes en technieken enzo. Na school liep ik naar Tom toe en ging heftig met hem tongen. Hij vond het super leuk en deed heerlijk mee. Na ongeveer een kwartiertje tongen zei ik tegen hem:'Zal ik met je mee naar huis gaan?' Dat vond hij prima. Hij woont een stuk verder van school dan mij dus gaat hij met de fiets. (Ik loop altijd). Tijdens het fietsen ging ik met mijn handen over zijn piemel heen. Hij begon te kreunen en zei:'kunnen we niet beter wachten voor we bij mijn huis zijn voor ik hier op de fiets klaarkom😉?' Ik vond het prima dus wachtte even. Toen we in zijn huis waren vroeg ik hem of zijn ouders thuis waren. Hij vertelde dat die nog minstens 3 uur op hun werk waren. Toen ging ik hem weer heftig tongen. Terwijl we dat deden maakte ik zijn broek los en trok hem samen met zijn boxer naar beneden. ***Daarna ging ik naar huis. Ik bedacht me dat we geen condoom hadden gebruikt en kocht een week daarna een test. Negatief. De volgende keer wil ik wel een condoom gebruiken maar ik vind het zo akwrt om die te kopen. Tips?
* Dit bericht is aangepast door de moderator*

13 apr 2020, GEILETIJGER


Reacties

plaats reactie
1

Ben je al ongesteld geweest? Of zit je aan iets? En hoe oud ben je eigenlijk? Want als je 12 bent, ben je wel heel vroeg, dan meteen de Möring afterpil nemen!!!

15 apr 2020, 11:04, E
2

Hoi!
je kunt aan je vriendje vragen of hij ze wilt halen, of misschien heeft hij ze al voor de komende keer.
Hoe oud ben je? en misschien kan je hier met iemand (een vriendin ofzoo) over praten hoe zij dat doen met condooms kopen.
groetjess

15 apr 2020, 15:04, guppie de gup
3

Ja condooms kopen als je zo jong bent is inderdaad awkward, maar weet je wat nog veel meer akward is? Zwanger zijn als je zo jong bent.

Als je jezelf oud genoeg vindt om seks te hebben, ben je ook oud genoeg om condooms te kopen. Als je dat niet durft, ben je misschien ook nog niet aan seks toe.

Dus koop ze maar gewoon bij de drogist, die kijken daar echt niet raar van op. Of misschien durft je vriendje ze wel te kopen. Of je gaat naar een Albert Heijn waar je ze zelf kan scannen bij de kassa. En op sommige plekken zijn ook nog wel automaten waar je ze kan kopen. Genoeg dingen te verzinnen.

16 apr 2020, 08:04, Kim96
4

Je kan het ook online bestellen, de pakketjes zijn toch anoniem.

16 apr 2020, 09:04, Juliatje.
5

dat is ook heel handig @Juliatje , maar dan heb je wel je ouders, die kunnen ook dat pakketje open maken als jij op dat moment niet thuis bent.

16 apr 2020, 09:04, guppie de gup
6

Het E, ik ben 15 jaar en al ongesteld

21 apr 2020, 18:04, Geiletijger

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.