Sex gehad met een meisje die ik niet ken!

Heey!

Ergens op een spelletje(MSP) zat ik toen ik klein was gewoon te spelen. Zoals normaal. Nu ben ik 14, en ging ik voor de lol samen met een vriendin weer op MSP. Toen ze weg was, ging ik weer ff er op. Toen was er een meisje, die allemaal foto's van haar stuurde, vertelde waar ze woonde en dat ze wou afspreken. Ik werd er best geil van. Toen we hadden afgesproken(want we wonen niet heel ver weg, wel even fietsen dus) was er niemand anders thuis dan zij. We gingen naar boven, waar ze de gordijnen had dicht gedaan. We gingen op haar bed zitten en het eerste wat ze zei was: Zullen we elkaar vingeren? Ik knikte, en toen begonnen we. We deden onze broeken uit en vingerde elkaar tegelijk. Daarna wou ze me ook beffen wat ze ook had gedaan. En ze zei dat ik dit ook bij haar moest doen. En dat deed ik. Daarna likte we elkaars tieten, en gingen we naakt tongzoenen. Dit was echt heerlijk! Op de terugweg van haar, besefte ik pas dat ik een soort van seks had gehad met een meisje. Dus... Ik ben ook nog verliefd op een jongen, en had me toen laten gaan. Maar ik twijfel of ik bi ben. Want ik zou best nog ernst met haar willen afspreken. En ik ben best een vies meisje. Toen ik 11 was heb ik de broek van mijn vriendin uit gedaan en mijn had er op gelegd. Ik was toen ook best geil, en toen werd ik nat... Maar dus... Wat nu? Ik vinger mezelf soms ook onder de douche. Maar ik wil ook seks met een jongen! HELP! Bovendien gaan mijn ouders waarschijnlijk ook scheiden. En ik ben helemaal de weg kwijt! Waar gaat dit over? HELP MEEEEEE

28 feb 2015, DomMeisje


Reacties

plaats reactie
1

Eigenlijk is dit best wel heftig... Zoek iemand om mee te praten!

Liefs,
XXX

1 mrt 2015, 14:03, XXX
2

okey, punt 1: uitproberen is goed, MAAR NIET MET VREEMDEN VIA INTERNET! straks was het een of andere creep geweest.. ik ben zelf bi maar heb nog nooit sex gehad met een meisje, wel met jongens. het kan allebij en voordat je je zorgen gaat maken. lekker uitproberen. maar wel veilig en niet met vreemden!
en ga eens lekker met haar ergens wat drinken, leer haar kennen, ze was dan wel een vreemde, maar dat hoeft ze toch niet te blijven?

27 mrt 2015, 01:03, proudtobebi

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.