seksueel aangetrokken

Haii,

Ik ben een meisje van bijna 16 en ik voel me de laatste tijd zooooooo aangetrokken tot jongens! Maar écht. Tijdens werk bijvoorbeeld kan ik niet stoppen met het bekijken van de knappe jongens. En soms, als ze me in het voorbijgaan aanraken dan voelt dat... tja hoe voelt dat? Fijn ofzo? En mijn fantasie gaat super vaak met me op de loop en beeld ik me in dat diegene me dan aanraakt, of dat die jongen daar me zoent, of nog erger dat ik met die ander aan het neuken ben...

Hebben jullie zoiets ook? Ik krijg gewoon hartstilstanden als ik in de buurt ben van leuke jongens. Volgens mij ben ik veel geiler dan ik hoor te zijn haha. Maar misschien hoort dat bij de puberteit?

xx
me

27 apr 2020, me


Reacties

plaats reactie
1

Ik denk hey wel schaam er maar niet voor meid ik heb dit ook EN BEN 11 hahahah dit is een beetje vroeg maar boeie soms ben ik er zelfs blij mee dus ja DON'T BE SHY☺️

27 apr 2020, 22:04, 11 jarige
2

hormonen en shit..ik word altijd supergeil wanneer ik bijna ongesteld ben das ook door verandering in me hormonen. misschien ben je zo'n mini puberteitje begonnen, of in een volgende fase gestapt. helemaal normaal niet voor schamen maar ga niet jongens betasten ofzo haha

28 apr 2020, 19:04, ella
3

@ella haha nee zal ik niet doen 😂

28 apr 2020, 19:04, me

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.