Seks & nog nooit ongestelt

Hoii
Ik ben 13 jaar en ik ben nog nooit ongestelt geweest.
Ik heb een vriendje en we hebben het vandaag gedaan alleen de condoom was aan de zijkant geklapt. Toen hij voelde dat hij klaar kwam deet hij hem er meteen uit. Zoveel is er dus niet gebeurd. Maar ik ben echt super bang. Zou ik nu zwanger kunnen worden? ;(

30 jan 2016, Anoniem


Reacties

plaats reactie
1

Hai, als je niet ongesteld bent kan je niet zwanger raken, ergens stond ook dat je pas 2 jaar na je de eerste keer ongesteld werd zwanger kan worden.
En is 13 niet een beetje heel erg vroeg?
Begrijp me niet verkeerd maar het klinkt niet super geloofwaardig. Weet dus wel dat als je het niet hebt gefaan je me hier niet mee voor de gek houdt. Sorry als het wel echt gebeurd is
Xx mij

30 jan 2016, 21:01, Xxx
2

Ehm, als je nog niet ongesteld bent geweest kan je al wel zwanger raken. Voor als je het even weet

31 jan 2016, 12:01, Weldus
3

@xx mij ik zou je eigen maar even een test halen. mocht je wel zwanger zijn. dan kan je nog een noot pil halen. om de zwanger schap af te breken. ik denk dak je op deze leeftijd nog niet zwanger wil worden. een noot pil. kan je bij de apotheek kopen kost +- 15,00 euro. sterkte.

inge

31 jan 2016, 19:01, inge
4

ik hoop dat je genoten hebt! ga toch maar even langs bij de apotheek! als jij niet ongesteld bent geworden kan je niet zwanger zijn!

14 sep 2017, 14:09, succes
5

@Weldus je kan niet zwanger raken als je nog nooit ongesteld bent geweest. Ga naar school joh.

14 sep 2017, 17:09, Iemand
6

meidennn je kan wel zwanger worden als je nog niet ongesteld bent geweest. Je ongesteldheid is dat het eitje niet is bevrucht en daarom dus de baarmoeder verlaat, dus als je op het punt stond wel ongesteld te worden kan je zwanger zijn. Er moet namelijk eerst een eitje loskomen en dan na twee weken word je pas ongesteld

20 nov 2017, 17:11, adviceeee

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.