seks met vriend van pa

Ik ben 19 jaar... lees aub door... (DIT VERHAAL IS ECHT GEBEURD)

mijn vader heeft een vriend nou mijn vader is 29 jaar dus erg jong en zijn vriend is 26jaar en zijn vriend heet
Danny dus op een dag kwam Danny opzoek bij mijn vader hij stond voor de deur en kloppte en ik ging snel naar boven naar mijn kamer en toen Danny ging kletse met mijn vader was het opeens stil (ik hoorde hun stemmen tote met mijn kamer) ik had Danny niet eerder gezien maar mijn vader had soms over hem enzo en opeens roepte mijn vader mij naar beneden en ik wou niet maar mijn vader roepte steeds en ik maakte me snel op ik deed wat make-up enzo heel snel en deed parfum op enzo en ging naar beneden en toen zag ik Danny ik werd bijna verliefd op hem :) en toen ging ik , Danny en mijn vader kletsen over een universiteit en Danny staarde steeds naar mij en mijn vader en moeder werkte samen in 1 ziekenhuis dus ze zijn dokters en mijn vader had vrij maar mijn moeder niet dus mijn moeder had een probleem (die probleem zeg ik even niet) en mijn vader ging even naar de ziekenhuis om mijn moeder tehelpen met zijn werk maar Danny bleef tote met de avond en we gingen samen ook avond eten dus ik en Danny waren alleen thuis en we gingen dichterbij zitten naast elkaar en we gingen nog steeds praten over de universiteit wand ik ging naar de universiteit enzo best wel oud maar ja dus we gingen kletsen en ik vond hem een beetje eng wand hij keek diep in mijn ogen alsof hij mij wou zoenen dus we kletsen en toen waren we stil en hij keek naar mij en zijn hoofd ging dichmij van die mijne en zoende we ik vond het lekker en zijn lippen smaken naar een mintsnoepje en ik had lippenbalsem op :) dus we zoenden best wel lang ik denk wel 1 uur of meer en ik wist niet waarom mijn vader niet terug kwam dus ik dacht ook dat mijn moeder een groot probleem had en toen stopte wij met zoenen en toen gingen we naar mijn kamer en bij mijn kamer heb ik wel een grootte bed dus we gingen eerst staan en zoenen en hij kneep ook in mijn billen :( en toen zaten we op bed en ging verder zoenen het was eigenlijk heerlijk en toen kleed hij mij langzaam uit behalve mijn bh en onderbroek en daar tussen kleden hij zich zelf om ik zag hem gewoon naakt en dat was vreselijk vies en toen deed hij mijn BH uit en mijn onderbroek en zuigden mijn borsten op bed en kneep er aan ik vond het lekker maar wel vies en toen likkte hij mijn vagina dat was heeerrlijk en toen zoende we elkaar en we waren naakt en toen we zoende verder en daar tussen vingerde hij mij en toen kwam mijn vader en we kleedte snel om en ik hoorde alleen de auto geluid en we zaten beneden op de bank alsof niks was gebeurd en mijn vader kwam binnen en vroeg of alles goed ging enzo en mijn moeder was er ook bij dus we kletsen en toen werd het avond en Danny ging samen met mij en mijn ouders de avond eten eten en was erg gezellig maar Dannys ouders waren in België en hij wou logeren bij ons en er was geen plek voor Danny waar hij op gaat slapen en omdat mijn bed super groot is moest hij van mijn ouder naast mij slapen maar onder mijn bed heb je nog een bed dus je moet die trekken en komt er een bed tegen en Danny moest naar in slapen maar het was in mijn slaap kamer en in de nacht toen mijn ouders gingen slapen deed ik mijn deur opslot en toen stond Danny op en hij maakte mij wakker en opeens zoende hij mij weer en hij zuigde enzo en ging likken en vingeren en dit keer gingen we seksen hij deed zijn pie*** in mijn vagina en mijn kont* en ging seksen het deed erg pijn maar steeds toen hij dat deed vond ik het lekker worden en toe stopte hij en zoende we en likte mij enzo en het werd ochtend Danny mocht naar zijn eigen huis en zijn kleren waren in mijn slaap kamer en toen hij ging in pakken ging ik mijn kamer er in en zij dat die naar zijn huis mocht en voordat hij ging zoende we nog en hij zat aan mijn borsten en billen en ging weer weg En ik was erg blij wand ik kon helemaal niet slapen maar jammer komt hij nog mijn vader bezoek ...

en ik denk dat ik voor de eerste keer in mijn leven zoveel heb gezoend...

maar ik voel me niet zo goed na al die vieze dingen die hij heeft gedaan met mij ..

zal ik het aan mijn vader vertellen wand Danny is mijn vaders vriend ... aub help mij of ik niet of wel moet zeggen... ♥♥♥♥

2 jul 2016, I HATE SEX !!!!☆★☆


Reacties

plaats reactie
1

Haalo i hate sex !!! Ik vind het niet leuk voor je maar zeker niet tegen je ouders vertellen wand dan woord misschien je vader heel erg boos dus niet zeggen .. als Danny op bezoek komt kan je gewoon in je kamer misschien verstoppen ... maar ik vind dat jij en Danny leuke en heerlijke dingen hebben gedaan (zoals zoenen) ;) liefs SEXLOVER ♥♥♥

2 jul 2016, 17:07, SEXLOVER
2

Niet tegen je vader vertellen hoor.. ik denk ook echt dat je lekkere dingen hebt gedaan met DANNY ... ik zou gewoon verder met danny zoenen en willen dat hij mij likt ......XXXX

2 jul 2016, 17:07, Seks is the best
3

Dus je vader was 10 toen hij je kreeg??

Okeeeeee......

2 jul 2016, 17:07, Meh
4

jaja u vader was 10 toen hij u kreeg ???????????
geloof er niks van

2 jul 2016, 19:07, deborake
5

Misschien is het gewoon een typefoutje en moet het zijn 39

3 jul 2016, 20:07, Jolalola
6

Oh, geadopteerd

3 jul 2016, 22:07, #JustAGirl🌸
7

Ohh sorry ik bedoelde 39 ik kan het nu niet veranderen .. :(

4 jul 2016, 11:07, zz
8

19? Serieus echt dikke verbetering top tien dikke duimkes voor je vader. Hoe oud is je moeder? 20?

25 aug 2016, 06:08, Mehh
9

I HATE SEX !!!!☆★☆ leer eens Nederlands!!!!!! Want schrijf je met een t en niet met een d. En het is raar dat jij 19 jaar bent en je ouders 29 en 26.

#ditverhaalkloptdusniethelemaal

15 feb 2017, 16:02, Nederlander
10

Dus je vader is 29 en jij bent 19... dat betekent dat je vader 10 was toen jij geboren werd...

18 feb 2017, 18:02, Morris
11

dit is zo nep ik gil, dit hele verhaal is ook zo slecht geschreven. waarschijnlijk een meisje van 12 die dit geschreven heb..

succes er mee tho

3 aug 2017, 21:08, JOE

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.