SEKS MET BUURMAN

Een paar dagen terug, waren me ouders weg 7 dagen gingen ze naar Zweden (1 week). Dus bleef ik bij mij buurman logeren. Ik zat uit te kledde, want ik ging douchen. Toen kwam perongeluk mijn buurman binnen, ik schrok, ik pakte meteen een deken (die op me bed lag). Hij lachte naar me, ik stond echt voorpaard. Ik ben 14, cupmaat C, al schaamhaar. Hij zei: "Je hoeft niet bang te zijn", ik zat helemaal te trillen. Hij pakte de deken en gooi het weg. Hij raakte me. Eerst achter mijn oren, ik kuste me (mijn buurman is heel knap, 28) ik deed niks. Dan begon hij aan me borsten te knijpen, hij zuigde het ik vond het lekker en liet het gaan. Hij ren de kamer uit, ik probeerd zo snel mijn kleding aan te trekken, hij was zo snel had amper de tijd, ik zag een condoom op zijn piemel. Ik zei: "nee" in mijn hoofd.
Hij duwde me op bed, ploft op me. Langzaam der hand duwde hij zijn piemel in mijn vagina. Ik vond het heel erg lekker. Hij zuig mijn borsten, kus me ik kus terug. Toen kwam ineens zijn broer is van 25. Hij zag het, en pak meteen een condoom. Zijn broer zoende me zuig aan me tepel. Hij zei: "Wil je pijpen of anaal?" Ik vind pijpen heel vies, maar ik wil ook geen anaal, maar hij weest naar het mes. Ik zei: "anaal". Hun neukte me 4 uren lang. Ik zat de hele tijd te kreunen. De hele week deden ze dat. Ik wil het vertellen aan me ouders, maar ik ben bang, hij zei altijd aan het eind: "Ik vermoord je en jou ouders als je het vertel".

HEEELP

28 jan 2016, HELP ME!


Reacties

plaats reactie
1

Als je zorgt dat je bewijs heb kan je daarna meteen naar de politie en die zorgen dan wel dat ze in de gevangenis komen

28 jan 2016, 22:01, anoniem x
2

Als dit echt gebeurt is dan is het verschrikkelijk en zou ik als ik jou was naar de politie gaan.

29 jan 2016, 17:01, Crocro
3

als je je er goed bij voelt zou ik aangifte gaan doen, want dit telt als verkrachting

16 feb 2016, 18:02, ano-bitch
4

Als dit waar is, doe dan zo snel mogelijk aangifte. Hier kan de politie een serieuze zaak van maken.

17 feb 2016, 16:02, helpfulgirlxx
5

Hallo,
wat heftig wat je hebt meegemaakt. Ik vind het echt heel vervelend voor je.
Als je wil kan je met ons komen chatten. De chat is open van 16:00 tot 18:00 en van 19:00 tot 21:00
groet!Moderator

17 feb 2016, 19:02, Moderator
6

Laat het nig een keer gebeuren, hoe stom het ook is en neem het op en laat dat zien aan de politie

22 feb 2018, 17:02, Goede hulp... denk ik
7

meteen naar de politie gaan meid! lieve help

25 feb 2018, 20:02, Floor
8

waarom zeggen jullie dat ze aangifte moet doen of naar de politie moet gaan dit was geen verkrachting lees goed ze vond het fijn ze zei niet tegen hun dat ze het niet wou dus wat is het probleem?

28 feb 2018, 11:02, help!!!
9

Is dit verhaal wel waar? Klinkt eerder als een fantasie van jou HELP ME! ? ;)

13 mrt 2018, 11:03, Cees
10

Het klinkt wel een beetje 'fake'. Maar ik ga geen conclusies trekken. Bel kindertelefoon. Zij kunnen je het best helpen denk ik. Hun nummer staat vast ergens op het internet. Veel succes. En probeer je buurman voor nu lekker te ontwijken. Sterkte! :(

14 mrt 2018, 22:03, Anoniem
11

Goed verhaal hoor

10 apr 2018, 13:04, Eva🎀

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.