Seks lukt niet

Hallo
Ik ben een meisje van 16 1/2. Mijn vriend is 17 1/2 en we hebben al een aantal keer geprobeerd om seks te hebben, alleen het lukt niet... Het doet bij mij namelijk erg veel pijn en het lukt ook niet ‘om hem er verder in te doen’. Ik weet dat het bij de eerste keer seks vaak pijn doet bij meisjes, maar dat is het ook niet bij mij want dit is heel anders. Nu kan je ook denken dat ik dan niet opgewonden genoeg ben, maar ik denk niet dat het daaraan ligt want dat ben ik zeker wel. Heeft iemand advies?

Groetjes

23 sep 2020, Lintje


Reacties

plaats reactie
1

stress,depressie,vaginisme,Soa,infectie,medicatie en Endometriose kunnen oorzaken zijn en misschien is het een combinatie van factoren.

23 sep 2020, 18:09, juliatje.
2

Gewoon ff bespreken met je huisarts

23 sep 2020, 19:09, Bikinigek
3

Gebruik glijmiddel! En veel vingeren. Ga boven op hem zo kan jij bepalen hoe diep je gaat. Als hij er even in zit en het niet heel veel pijn doet ga dan door en telkens een beetje dieper. Uiteindelijk lukt het denk ik wel
kusjes

24 sep 2020, 13:09, sia
4

Klinkt als vaginisme. Begin met een wattenstaafje en als dat goed lukt een vinger en dan een kleine vibrator,.... tot zijn penis erin past. Dit proces kan wel maanden duren dus rustig aan doen op jouw tempo.

25 sep 2020, 20:09, Lara

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.