Seks hebben

Hee
Ik wil heel graag seks hebben...
Alleen weet niet hoe ik t goed moet doen
Xx anoniem
Btw ben 14, is dat te jong ornah?

6 mei 2016, komchillenmetmij


Reacties

plaats reactie
1

14 is wel wat jong ja.. Maar je wilt graag seks hebben door je hormonen, dat heeft ieder meisje wel eens, ik zou gewoon wachten tot je 16 minimaal, en anders moet je het niet zomaar met een random jongen doen, doe het met iemand die je vertrouwd, en laat aan diegene weten wat je allemaal wel wilt en niet wilt. Anders zul je er later spijt van krijgen

7 mei 2016, 10:05, Hejojo
2

het maakt niet uit hoe oud je bent (nou ja 12+ dan...)
zolang je maar iemand hebt gevonden waar je echt van houd en waar je je goed bij voelt, als jij er klaar voor bent en er 100% achter staat dan zou ik het zeker doen.
maar doe het alsjeblieft niet bij de eerste beste jongen die je tegen komt!!!!
xxx Charlotte

8 mei 2016, 12:05, Charlotte
3

Ik was ook 14 toen ik echt seks had, beste is inderdaad wel na 16 of iig 16.
> Doe alleen dingen waar bij je goed voelt
>Nee is nee, dus als je iets niet wilt nee zeggen
>Stap niet zomaar met iemand in bed, maar met iemand die je vertrouwt.
> Zorg dat je veilig vrijt! Met condoom bijv. maar als je die niet gebruikt heb je kans op soa's en zwangerschap(voor zwangerschap heb je de pil)

Doe waar jij je goed bij voelt, maar niet zomaar rare dingen doen. Het heeft geen nut en je kan er spijt van krijgen.

xxx

9 mei 2016, 14:05, anoniem-
4

Hi, hier spreekt iemand die hier eigenlijk alleen op zit om te lachen om jongere kindjes. Aka iemand die dit allemaal al beleefd heeft.
Je bent 14, een normale leeftijd waarop je hormonen gaan spelen. Ik snap dat je seks wilt, maar denk eraan dat dit een grote stap is. Begin met jezelf ontdekken voordat je een ander ( een man dus) ontdekt. Wat vind jij fijn? Hoe voelen bepaalde bewegingen in en om de vagina? Lekker fantaseren hierbij is prima, daarnaast is er genoeg te zien op het internet.
Daarnaast is het prettig om op te bouwen met een man, begin gewoon met beetje voelen bij elkaar en pas een maand later bijvoorbeeld verder. Seks is namelijk niet iets dat moet of dat eerder beter is.
Daarnaast komt het verhaal van het veilig doen, denk aan een condoom en begin alvast aan de pil. De pil helpt je niet alleen met je menstruatie maar is ook veiliger, seks gaat namelijk vaak niet gepland en gebeurd in eens. Wanneer je op dat moment dan een condoom vergeet ben je ten alle tijden veilig ;)
Sorry voor de vele letters haha

9 jan 2017, 20:01, .
5

Beste Carlotte zeg dat niet alsjeblieft als je 14 of 15 bent ben je ook nog veel te jong en als je zwanger bent kinderen van 13 zijn nog heel jong

28 jan 2017, 12:01, eva popuialerste nam

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.