secrett

Hoi, de meesten zien dit verhaal wel aankomen maar ik ben dus nu al 8 maanden niet ongesteld sinds mijn eerste menstruatie. En nu is mijn zus ook ongesteld en nu ben ik bang dat ik later voor de tweede keer ongesteld word dan zij voor de vijfde keer. Wanneer moet ik nar de huisarts? En ik heb niks slechts, ik heb gezond gewicht, geen intesieve sport, geen pil, 12 jaar oud, niet zwanger, helemaal niks! Plss help

6 apr 2022, Secretnuggetss


Reacties

plaats reactie
1

Geen zorgen secretnuggets, de meeste jongeren/tieners hebben tot rond hun 16e een hele ongeregelde menstruatie die dan wel komt dan weer een half jaar uitblijft en dan heel lang achter mekaar enzo... Dus niets om je zorgen over te maken.

23 apr 2022, 21:04, Blue
2

Hallo Secretnuggets, geen zorgen! Iedere mens en ieder lichaam is anders, en darom worden meisjes op verschillende leeftijden voor hetr eerst ongesteld. En in het begin is het echt heel normaal dat je onregelmatig ongesteld wordt omdat je lichaam eerst moet "wennen". Maar hoe gaat het nu met je?

15 mei 2022, 15:05, Lotte
3

@Lotte het gaat goed! Ben nig niet ongesteld geworden maar wacht gewoon af.

15 mei 2022, 20:05, Secretnuggetss
4

Hallo Secretnuggetss aahhhwwww wat lief dank je wel voor jou antwoord. Dat jou zusje ongesteld is en jij niet dat heeft echt niks te betekenen. Dat veschild echt per meisje. En wie weet of die ene keer bij jou echt je eerste ongesteldheid was ;) Heb je veel last van euhm afscheiding?

16 mei 2022, 15:05, Lotte
5

@Lotte, dat verschilt een beetje per dag

16 mei 2022, 21:05, secretnuggetss
6

Hallo secretnuggets, dank je wel voor je berichtje. Haha ja bekend probleempje. Weet je het zeker dat je 8 maanden een keer ongesteld was? Of was het miss toch iets anders?

17 mei 2022, 20:05, Lotte
7

@Lotte, ik had de dag van tevoren bruine afscheiding en het was de volgende dag echt gwn rood bloed. Was ook echt veel. Ik had alleen geen last van mn buik ofz maar dat hebben veel andere meiden ook.

17 mei 2022, 21:05, secretnuggetss
8

Hallo secretnuggetss, je hebt echt geluk dat je geen last van je buik had, sommige meisjes hebben wel pijn als ze ongesteld zijn. Weet iemand anders van je "probleempje"? Ik vind je echt super leuk en je moet je echt geen zorgen maken, komt goed :)

20 mei 2022, 17:05, Lotte
9

@Lotte, nee ik heb er nog niemand over verteld. Thx jij bent ook super aardig!

20 mei 2022, 21:05, secretnuggetss
10

Hallo secretnuggetss aaahhhwww wat lief dank je wel voor het complimentje! Je bent ook echt super lief en aardig! Jammer dat wij niet in het "echte" leven bff´s zijn. Helaas mogen wij hier geen contact opneemen. Maar terug naar het onderwerp. Ii snap je echt heeeeeeeeel goed dat je het een beetje raar vind zo lang te wachten, maar dat is gwn je lichaam. En wees blij met iedere maand die je nog niet ongesteld bent. Of ben je er benieuwd naar? Of wil je het graag om erbij te horen?

20 mei 2022, 21:05, Lotte
11

Hallo secretnuggetss ben je er nog? Ben je boos of zo?

22 mei 2022, 18:05, Lotte
12

@Lotte, ik ben niet boos was dit weekend even weg naar Rotterdam. En ik wil graag ongesteld zijn omdat ik me graag een vrouw wil volen, hoe irritant menstruatie ook is, geen vrouw zou het niet niet meer zijn want het is toch een teken dat je lichaam een baby kan krijgen.

22 mei 2022, 21:05, secretnuggetss
13

Hallo secretnuggetss ik ben ZO blij dat je er weer bent het is echt super leuk met je. Hoe gaat het met je? Haha je hebt gelijk menstruatie is echt heel irritant. Maar ik snap je ook dat jij graag regelmatig ongesteld wil zijn om ietsje meer volwassen te voelen. Maar je opmerking met de baby is voor later bedoelt, als je volwassen bent, hoop ik? Euhm en je praat echt nooit met je moeder of iemand anders over dit onderwerp?

23 mei 2022, 18:05, Lotte
14

@Lotte, umm ja die baby is voor later. Moet er nu nog lang niet aan denken:) Soms als ik chaggie ben vraagt mijn moeder wel eens ben je ongesteld ofz maar verder niet

24 mei 2022, 21:05, secretnuggetss
15

Hallo secretnuggetss aaaaahhhwww wat lief dank je wel voor je antwoord. Je bent echt leuk! Hahaha voor het onderwerp baby zijn we nog een beetje te jong hahaha! Vind je het beschamend als je moeder zo iets vraagt? Ik wel, ik vind het echt niet leuk als mijn ouders over puberteid, ongesteld, masturbatie, vriendje of meer beginnen....

25 mei 2022, 21:05, Lotte
16

@Lotte, heeeel herkenbaar:)) Als mijn moeder er over begint alleen al......

26 mei 2022, 20:05, secretnuggetss
17

Hallo secretnuggetss bedankt voor je berichtje, je bent echt super super lief. Hahahaha ja als mijn moeder al begint. Bij voorbeeld: Lotte, als je ongesteld word dan.... Mama nee ik wil er nu niet met je over praten. Of: Lotte als je ooit een vriendje hebt en hij wil.... Mama stop ik heb geen vriendje en ik wil nu niet over dit onderwerp praten. Of: Lotte het ist echt normaal als je s´avonds in bed ligt en je hebt in eens heel veel zim om euhm.... Mama!!! Ik wil er niet over praten het is genant. Wat wil je moeder dan vertellen of weten?

29 mei 2022, 11:05, Lotte
18

Hallo secretnuggetss, ben je er nog? Hoe gaat het met je? Heb je iets nieuws te vertellen? *

* Dit bericht is aangepast door de Moderator

9 jun 2022, 18:06, Lotte
19

YESS YESS YESS BEN NET WEER ONGESTELD GEWORDEN :)

22 jul 2022, 22:07, secretnuggetss
20

Hallo secretnuggets aaahhhwwww wat leuk om te horen ;) ik denk dat je nu erg opgelucht bent, of niet? Ben je maar een beetje ongesteld? Of heel erg? Doet het pijn? En gebruik je een maandverband? Ik ben erg blij van je te horen want ik vind je echt leuk en lief. :)

1 aug 2022, 17:08, Lotte
21

hai @Lotte, ok dit gaat heel gek klinken maar ik heb dat bericht niet geschreven. Jep, al een jaar niet. Zit nog met spannig af te wachten. Was het maar zo :( :)

9 aug 2022, 21:08, real secretnuggetss
22

Hoi @secretnuggets.
wees blij dat je met dit weer, niet ongesteld bent, niet kunnen zwemmen, maandverband in je broek. ik vind het niet fijn, met die warmte. je kan nog tot je 45 jaar ongesteld worden. op een gegeven moment ben je het we zat, buikpijn, niet je eigen ding kunnen doen.
heel veel strekte...
het komt van zelf goed, net wat @lotte schrijft.

10 aug 2022, 09:08, kim
23

Hallo secretnuggets aahhwww dat is echt niet leuk dat er nu iemand anders nep berichten schrijft. :( Als je dat zo graag wilt dan wens ik je natuurlijk dat je zo snel mogelijk ongesteld wordt. Voel je al iets aankomen? Of heelemaal niets? Heb je nog stedds last van afscheiding? Haha jammer dat wij in het echt geen abf zijn :) Euhm mag ik je iets vragen? ;)

10 aug 2022, 13:08, Lotte
24

Hoi @secretnuggets.
mag ik je wat vragen, buik jij ook al tampons of niet..

10 aug 2022, 14:08, kim
25

@Lotte yep afscheiding, ugh! En natuurlijk mag je iets vragen @kim de eerste keer probeerde ik het wel, maar er was teveel bloed wardoor ik hem niet naar binnen kreeg. Dus voor mij nog even maandverband :)

12 aug 2022, 21:08, secretnuggetss
26

secretnuggetss
Hoi ik heb pas bij de 2de keer dat ik,ongesteld werd. Tampons gebruikt, van die mini's. De 2 dag het ik ze gebruikt. Was wel even oefenen, .maar na een tijdje ging het wat makkelijker, het lijkt mij als je wat meer bloed dat, het wat makkelijker gaat, om in te brengen. Of je kan ook, tampax tampons gebruiken met inbrenghuls. Je heb ze ook wan OB.
Gr kim

12 aug 2022, 22:08, Kim
27

@kim ja die inbrenghuls ga ik sowieso gebruiken als ik het de 2e keer wordt. Tampon lijkt me ook fijner

13 aug 2022, 19:08, secretnuggets
28

@secretnuggets
ik heb ook tampons met inbrenghuls gebruikt voor de 2 keer dat ik ongesteld werd, ik vond het niks om met je vinger en tampon naar binnen te brengen. wat je zegt, het is ook fijne om met inbrenghuls te gebruiken.
ik weet niet hoe het voelt, om een vinger in ze zelf te stoppen..

13 aug 2022, 19:08, kim
29

Hallo secretnuggets :) hoe gaat het met je? Met mij goed! Haha ja die afscheiding is echt irri! Heb jij dat ook dat het meer wordt als je iets leest, ziet of hoort wat opwindend is? Euhm oke mijn vraag is of het bloed wat je een keer maanden geleden had miss een andere oorzaak had? Heb je miss met sporten daar beneden pijn gedaan? Of heb je je daar beneden aangeraakt? Sorry voor die vraag ;) het is maar een idee :) Ik vind je echt superlief en ik zou echt zo graag je echte bff zijn :)

16 aug 2022, 09:08, Lotte
30

@lotte
hoi Lotte.
dat zou ook nog kunnen, of haar ongesteldheid, blijft een tijdje weg, of het is gekomen door, voor het eerst vingeren of zo, het kan ook door sport, gekomen zijn.
ik heb hier, ook last van afscheiding. maar volgens mij, heeft elk meisje / vrouw het. ik heb dat ook, als ik opgewonden ben, dat het erger word.

16 aug 2022, 14:08, kim
31

@Lotte, ik heb daar idd over na gedacht maar het lijkt echt een eerste menstruatie, want de dag ervoor had ik bruine afscheiding en het bloeden duurde 7 dagen. Daarvoor had ik nog nooit gematsubeerd (ik was nog in groep 8) en het was in de vakantie dus sport kan het niet geweest zijn en ook geen stress want het was de laatste week voor de vakantie voor ik naar de middelbare ging.

16 aug 2022, 21:08, secretnuggetss
32

@secretnuggetss
hoi het was je eerste ongesteldheid. ik zat ook al te denken, dat kan bijna niet anders zijn. meestal begint het met, bruine vloeistof/afscheiding.
het verschilt nog wel eens, hoe lang je ongesteldheid duurt..
strekte verder.

17 aug 2022, 15:08, kim
33

Hallo secretnuggets! Aaaaahhhwww wat lief dank je wel voor jou antwoord! Ik ben echt iedere keer superblij van je te lezen omdat je zo´n superlieve vriendin bent! Haha oke als het bloeden 7 dagen duurde dan denk ik ook dat het echt je allereerste ongesteldheid was :) Als je het zo graag wil dan wens ik je natuurlijk dat je binnenkort weer ongesteld wordt :) Ik ben eerlijk gezegt blij als ik het niet ben hahaha! Euhm als ik eerlijk ben ben ik erg vroeg met masturbatie begonnen, ik had er over in een meidenkrant gelezen toen ik 11 was en ik was zo benieuwd sat ik het heb geprobeerd. Euhm doe jij het inmiddels wel of nog niet?

19 aug 2022, 17:08, Lotte
34

@lotte
ik deed het al toen ik 9 was, gewoon zelf ontdekt. ergns met 9 kwam ik erachter wat het was wat ik deed en zo lekker vond.
Meiden, de eerste menstruaties zijn altijd heel onvoorspelbaar. zelf al vana 11 maar ook aanloop met bruine afscheiding, een week af en aan bloedverlies. Ook ontdekken dan je dan nog meer wilt vingeren dan eerder

xx
rox

22 aug 2022, 13:08, rox
35

@Rox
hoi je eigen intieme zone, is helemaal niet verkeert, ik begon met me 10 jaar met zelf te strelen, en begon het steeds lekkerder te vinden. wat je zegt je ongesteldheid is al je in het beging ongesteld moet worden, wel eens een verassing waar neer je, ongesteld moet worden, je kut het soms zien aan je bruine afscheiding, of buikpijn .

22 aug 2022, 19:08, kim
36

Hallo secretnuggets, alles goed met je? Hoe gaat het met je? Jammer dat je nog niets stuurde, ben je boos of zo? Of had je nog geen tijd? Ik hoop dat het goed met je gaat en dat je binnenkort wel on... wordt als je dat zo graag wilt ;)

24 aug 2022, 17:08, Lotte
37

@Lotte, ja gaat goed, alleen was een beetje druk met school :( Ik hoop het ook :))))

25 aug 2022, 21:08, secretnuggetss
38

@lotte.
hoe gaat het met je.
ben je in tussen, al weer ongesteld geworden, bij mij duurde het ook, een tijdje tussen de eerste keer en de twee de keer. het verschilt nog steeds, ik nog onregelmatig ongesteld, moet zorgen dat ik altijd wel, wat bij me heb..

26 aug 2022, 03:08, kim
39

Hallo secretnuggetss, aaahhhwww wat lief dat je weer stuurt dank je wel. Ik ben echt blij met je te kletsen. Woon jij eigenlijk in een stad of in een dorp? Ik woon in een klein dorp met 2500 mensen. Ja het is echt niet leuk als het druk op school is. Ik heb er ook last van. :( Euhm vind je het beschamend om over mast... te praten? Ik kijk al heel erg vooruit naar je berichtje

26 aug 2022, 17:08, Lotte
40

@Secretnuggetss
hoi hoe gaat het, ik zie dat je het heel, er druk heb met school. we kunnen nog heel wat van elkaar op steken, ervaring uit wisselen. over van alles en nog wat.

xx
kim

27 aug 2022, 10:08, kim
41

@kim, nee ben nog niet ongesteld geweest, aww wat lief :) @Lotte, ja ik vind het wel een beetje beschamend maar het is olk normaal dus ik kan er opzich nog wel over praten :)

28 aug 2022, 22:08, secretnuggetss
42

Hallo secretnuggetss aaahhwww wat lief dat je weer stuurde dank je wel. Hoe gaat het met je? Heb je nieuws ivm je on...? Ik vind het echt superinteressant om met je te kletsen je bent echt een superlieve vriendin. En ik vind het echt superlief dat je wel nog over mas... wilt praten. ik vind het zelfs ook een beetje beschamend maar ik ben er ook benieuwd naar. Ik weet dat je het niet deed toen je maanden geleden on... was. Ben je sindsdien begonnen? En heb jij ook meer afscheiding als je iets "spannends" leest of ziet? En woon jij in een stad of in een dorp? Ik kijk al heel erg vooruit naar je berichtje! Liefs Lotte

29 aug 2022, 17:08, Lotte
43

Hallo lieve secretnuggetss! Snik snik waar ben je? Ik ben al zo ontzettend benieuwd naar je berichtje. Wil je aub zo snel mogelijk reageren, ik houd het niet langer vol, hihi! Liefs Lotte

3 sep 2022, 12:09, Lotte
44

hai Lotte, afscheiding vind ik echt heel stom want het voelt gewoon niet prettig. En ik was ong begonnen na mn verjaardag want toen werd het wel echt spanned snap je? ;) O, en ik woon in een dorp, gelukkig wel buiten de bebouwde kom dys het is lekker rustig

5 sep 2022, 20:09, secretnuggetss
45

Lieve secretnuggets, aaahhhwww wat lief dank je wel voor je berichtje. Ik ben iedere keer weer zo ontzettend blij van je te lezen omdat je echt een superleuke vriendin bent. Hihi oke ik denk als er verandering in komt dan hoor ik het wel ;) Oh dan ben je net naar je 13de verjaardag met masturbatie begonnen? Hihi ik was eerder hihi, met 11 wat ik al schreef. Als het je niets uitmaakt zou ik graag willen weten wat jij bedoelt met "werd het echt spannend snap je?" Jij hebt echt geluk dat je buiten de bebouwde kom woont ik woon in een drukke stadt en zou graag met je willen ruilen. Ik kijk al heeeeeeel erg vooruit naar je volgende bericht heel veel liefs Lotte

5 sep 2022, 21:09, Lotte

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.