secrett

Hoi, de meesten zien dit verhaal wel aankomen maar ik ben dus nu al 8 maanden niet ongesteld sinds mijn eerste menstruatie. En nu is mijn zus ook ongesteld en nu ben ik bang dat ik later voor de tweede keer ongesteld word dan zij voor de vijfde keer. Wanneer moet ik nar de huisarts? En ik heb niks slechts, ik heb gezond gewicht, geen intesieve sport, geen pil, 12 jaar oud, niet zwanger, helemaal niks! Plss help

6 apr 2022, Secretnuggetss

Reacties

plaats reactie
1

Geen zorgen secretnuggets, de meeste jongeren/tieners hebben tot rond hun 16e een hele ongeregelde menstruatie die dan wel komt dan weer een half jaar uitblijft en dan heel lang achter mekaar enzo... Dus niets om je zorgen over te maken.

23 apr 2022, 21:04, Blue
2

Hallo Secretnuggets, geen zorgen! Iedere mens en ieder lichaam is anders, en darom worden meisjes op verschillende leeftijden voor hetr eerst ongesteld. En in het begin is het echt heel normaal dat je onregelmatig ongesteld wordt omdat je lichaam eerst moet "wennen". Maar hoe gaat het nu met je?

15 mei 2022, 15:05, Lotte
3

@Lotte het gaat goed! Ben nig niet ongesteld geworden maar wacht gewoon af.

15 mei 2022, 20:05, Secretnuggetss
4

Hallo Secretnuggetss aahhhwwww wat lief dank je wel voor jou antwoord. Dat jou zusje ongesteld is en jij niet dat heeft echt niks te betekenen. Dat veschild echt per meisje. En wie weet of die ene keer bij jou echt je eerste ongesteldheid was ;) Heb je veel last van euhm afscheiding?

16 mei 2022, 15:05, Lotte
5

@Lotte, dat verschilt een beetje per dag

16 mei 2022, 21:05, secretnuggetss
6

Hallo secretnuggets, dank je wel voor je berichtje. Haha ja bekend probleempje. Weet je het zeker dat je 8 maanden een keer ongesteld was? Of was het miss toch iets anders?

17 mei 2022, 20:05, Lotte
7

@Lotte, ik had de dag van tevoren bruine afscheiding en het was de volgende dag echt gwn rood bloed. Was ook echt veel. Ik had alleen geen last van mn buik ofz maar dat hebben veel andere meiden ook.

17 mei 2022, 21:05, secretnuggetss
8

Hallo secretnuggetss, je hebt echt geluk dat je geen last van je buik had, sommige meisjes hebben wel pijn als ze ongesteld zijn. Weet iemand anders van je "probleempje"? Ik vind je echt super leuk en je moet je echt geen zorgen maken, komt goed :)

20 mei 2022, 17:05, Lotte
9

@Lotte, nee ik heb er nog niemand over verteld. Thx jij bent ook super aardig!

20 mei 2022, 21:05, secretnuggetss
10

Hallo secretnuggetss aaahhhwww wat lief dank je wel voor het complimentje! Je bent ook echt super lief en aardig! Jammer dat wij niet in het "echte" leven bff´s zijn. Helaas mogen wij hier geen contact opneemen. Maar terug naar het onderwerp. Ii snap je echt heeeeeeeeel goed dat je het een beetje raar vind zo lang te wachten, maar dat is gwn je lichaam. En wees blij met iedere maand die je nog niet ongesteld bent. Of ben je er benieuwd naar? Of wil je het graag om erbij te horen?

20 mei 2022, 21:05, Lotte
11

Hallo secretnuggetss ben je er nog? Ben je boos of zo?

22 mei 2022, 18:05, Lotte
12

@Lotte, ik ben niet boos was dit weekend even weg naar Rotterdam. En ik wil graag ongesteld zijn omdat ik me graag een vrouw wil volen, hoe irritant menstruatie ook is, geen vrouw zou het niet niet meer zijn want het is toch een teken dat je lichaam een baby kan krijgen.

22 mei 2022, 21:05, secretnuggetss
13

Hallo secretnuggetss ik ben ZO blij dat je er weer bent het is echt super leuk met je. Hoe gaat het met je? Haha je hebt gelijk menstruatie is echt heel irritant. Maar ik snap je ook dat jij graag regelmatig ongesteld wil zijn om ietsje meer volwassen te voelen. Maar je opmerking met de baby is voor later bedoelt, als je volwassen bent, hoop ik? Euhm en je praat echt nooit met je moeder of iemand anders over dit onderwerp?

23 mei 2022, 18:05, Lotte
14

@Lotte, umm ja die baby is voor later. Moet er nu nog lang niet aan denken:) Soms als ik chaggie ben vraagt mijn moeder wel eens ben je ongesteld ofz maar verder niet

24 mei 2022, 21:05, secretnuggetss
15

Hallo secretnuggetss aaaaahhhwww wat lief dank je wel voor je antwoord. Je bent echt leuk! Hahaha voor het onderwerp baby zijn we nog een beetje te jong hahaha! Vind je het beschamend als je moeder zo iets vraagt? Ik wel, ik vind het echt niet leuk als mijn ouders over puberteid, ongesteld, masturbatie, vriendje of meer beginnen....

25 mei 2022, 21:05, Lotte
16

@Lotte, heeeel herkenbaar:)) Als mijn moeder er over begint alleen al......

26 mei 2022, 20:05, secretnuggetss
17

Hallo secretnuggetss bedankt voor je berichtje, je bent echt super super lief. Hahahaha ja als mijn moeder al begint. Bij voorbeeld: Lotte, als je ongesteld word dan.... Mama nee ik wil er nu niet met je over praten. Of: Lotte als je ooit een vriendje hebt en hij wil.... Mama stop ik heb geen vriendje en ik wil nu niet over dit onderwerp praten. Of: Lotte het ist echt normaal als je s´avonds in bed ligt en je hebt in eens heel veel zim om euhm.... Mama!!! Ik wil er niet over praten het is genant. Wat wil je moeder dan vertellen of weten?

29 mei 2022, 11:05, Lotte
18

Hallo secretnuggetss, ben je er nog? Hoe gaat het met je? Heb je iets nieuws te vertellen? *

* Dit bericht is aangepast door de Moderator

9 jun 2022, 18:06, Lotte

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer